مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود رضایی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در مورد شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه دیدار مقابل سوریه گفت: اصحاب رسانه باید شرایط را درک کنند. شرایط بحرانی است و در وضعیت بدی قرار داریم. باید شیوه نامه‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنیم تا از این میزبانی محروم نشویم. بعد از ماه‌ها توانستیم مجدد میزبان شویم و نباید این فرصت طلایی را از دست دهیم. فدراسیون فوتبال به دنبال تحول بزرگ است و در حال فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم هستیم. در دوره قبل که در بحرین حضور داشتیم، شیوه نامه‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شد و ما با هیچ خبرنگاری مصاحبه نمی‌کردیم.

او ادامه داد: ما با امکانات محدودی که داریم، خبر رسانی می‌کنیم. وبسایت فدراسیون و تیم ملی فوتبال، متعلق به مردم است. خواهش می‌کنم که مردم از سایت‌ها اخبار تیم ملی را رصد کنند.

او در مورد شرایط حضور خانبان و کریم باقری در تیم ملی فوتبال اظهار کرد: این ۲ از فردا در اختیار تیم ملی هستند. باقری از مفاخر تیم ملی است و در دوره قبل، کمک‌های زیادی به ما کرد.

او اشاره کرد: اسکوچیچ و هاشمیان در قرنطینه به سر می‌برند. این ۲ سرحال هستند و شرایط خوبی دارند. منتظر هستند تا تستشان منفی شود و بتوانند به اردو ملحق شوند.


بیشتر بخوانید

  • خورشیدی: امید داریم با منفی شدن ۲ تست متوالی، اسکوچیچ و هاشمیان در دیدار مقابل سوریه حاضر باشند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار