با حضور بلیدئی معاون فرماندار ، محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی پروژه های عمرانی بخش مرکزی نیکشهر افتتاح شد.

محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در هفته دولت پروژه های بخش مرکزی در بخش های مسکن روستایی ، مسکن مددجویان،جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان افتتاح و از برخی از پروژه های در دست اجرا بازدید بعمل آمد.

او گفت : کل اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها مبلغ ۶۳/۸۵۰ میلیون ریال می باشد.

بخشدار مرکزی نیکشهر افزود: افتتاح ۳۰ واحد مسکن مدد جویان به نمایندگی در روستای تم تیلگ با اعتبار ۳۴/۵۰۰ میلیون ریال ، بهره برداری از پروژه های جهاد کشاورزی به مبلغ ۵/۰۰۰ میلیون ریال ، بازدید از تجهیزات خریداری شده مرکز تسهیلات زایمان چاهان با اعتبار ۴/۳۵۰ میلیون ریال از جمله پروژه هایی بود که در ششمین روز از هفته دولت در بخش مرکزی نیکشهر افتتاح شد.

وی گفت : بهره برداری از ۲۵ مسکن روستایی و بازدید از زیر سازی زمین چمن مصنوعی مرکز دهستان چاهان که با مبلغ ۱/۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیار آماده شده است از دیگر برنامه هایی بود که با حضور معاون عمرانی فرماندار و جمعی از مسئولین در بخش مرکزی انجام شده است .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار