وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی از تلاش برای تقویت ظرفیت این رژیم علیه ایران سخن گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از جروزالم پست، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد با متوقف شدن مذاکرات درباره برنامه هسته‌ای ایران، اسرائیل می‌کوشد تا ظرفیت خود را برای طرحی جایگزین علیه ایران تقویت کند.

بنی گانتس خطاب به خبرنگاران نظامی گفت: ما در حال اختصاص منابعی به منظور تقویت ظرفیت مان در برابر چالش‌های منطقه، به خصوص ایران هستیم.

بنی گانتس همچنین گفت: اگر هیچ توافقی صورت نگیرد، ما بر روی تعریف طرحی جایگزین و اقدامات دیگری که رئیس جمهور بایدن گفت، کار می‌کنیم.

او در ادامه ادعا‌های خود گفت: یک ایران هسته‌ای سبب رقابت تسلیحاتی می‌شود که برای تمامی جهان خطرناک خواهد بود. در صورتی که ایران به آستانه هسته‌ای شدن برسد، شکی ندارم که بسیاری از کشور‌ها تلاش خواهند کرد تا این توانایی را کسب کنند و این مسأله به یک رقابت تسلیحاتی منجر می‌شود که بسیاری از کشور‌های جهان – و نه فقط خاورمیانه - را در معرض خطر قرار خواهد داد.

این ادعا‌های وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تنها ساعاتی پس از آن بیان می‌شود که نفتالی بنت، در پی نخستین نشست خود با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن که با محوریت ایران به انجام رسید، به سرزمین‌های اشغالی بازگشت.

در پی این دیدار، جو بایدن مدعی شد که آمریکا به تضمین این مسأله که ایران هرگز سلاح هسته‌ای را تولید نخواهد کرد، متعهد خواهد ماند.

همچنین «نفتالی بنت»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در پایان سفر خود به واشنگتن در سخنانی مدعی شد تمامی اهداف این سفر محقق شده است.

نفتالی بنت در سخنانی روز یکشنبه و پیش از ترک واشنگتن مدعی شد: تمامی اهداف این سفر محقق شده است. ما با بایدن برای همکاری به منظور جلوگیری از دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای توافق کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
این رجزخونیا برای موقعی بود که صهیونیستها آمریکا رو به گند نکشیده بودند. الان دیگه کسی نمونده که براشون بجنگه. ارتش آمریکا رو تبدیل کردن به ارتش فمنیستها خودشونم که ترسواند و جرات جنگیدن ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
می دانید و می دانند ایران ،افغانستان نیست که جرات ورود یک نیرو به آن رو داشته باشید جوانان ایران همتا ندارند پس لکی زر نزید بعد از بیست سال با خفت از افغانستان بیرون رفتید به ایران و ایرانی نمی تونید نزدیک بشید حالا هی بشنید منم منم کنید
آخرین اخبار