رئیس کمیته سپک‌تاکرا هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: این رشته ورزشی توپ‌های مخصوص خودش را دارد که در استان اصفهان با کمبود آن مواجه هستیم.

شهرزاد سلیمانی رئیس کمیته سپک‌تاکرا هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: سپک‌تاکرا در استان اصفهان رشته‌ای نوپا است و از حدود ۳ سال پیش این رشته به صورت رسمی و جدی در استان فعالیت می‌کند، در این مدت قهرمان پروری داشتیم و و موفق بودیم.

او ادامه داد: دو سال درگیر کرونا بودیم و عملاً برنامه‌ریزی‌ها را نتوانستیم به مرحله اجرا برسانیم، ولی خالی از لطف نیست که با این شرایط ۵ نفر از بازیکن‌های زیر ۲۳ سال اصفهان به تیم ملی دعوت شدند.

رئیس کمیته سپک‌تاکرا هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: ما در مسابقات مجازی در ایام شیوع کرونا و المپیاد حضوری قبل از کرونا مقام‌های بسیار خوبی کسب کردیم.

سلیمانی درباره مشکلات این رشته گفت: این رشته ورزشی توپ‌های مخصوص خود را دارد که در استان اصفهان با کمبود آن مواجه هستیم، هر کدام از بازیکنان باید توپ شخصی داشته باشند، ولی همه توان تهیه توپ را ندارند.

او ادامه داد: با وجود به صرفه بودن رشته سپک تاکرا حامی مالی خوبی نداریم و امیدوارم بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم تا اسپانسری خوب برای تیم سپک‌تاکرا منتخب استان اصفهان داشته باشیم.

رئیس کمیته سپک‌تاکرا هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تصریح  کرد: کمبود سالن و نبودن ساعت مناسب برای تمرین مشکل بزرگی برای ورزشکاران این رشته است. سپک‌تاکرا نیاز به دیده شدن دارد و سالن‌های خوب شهر باید وارد عمل شوند تا این ورزش دیده شود و بازیکنان با استعداد‌‌ را جذب کنند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.