مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شھر از انجام مناقصه عمومی ۵۰۰ عدد چرخ واگن ھای دو طبقه و ھمچنین برگزاری مناقصه ۱۵۰۰ عدد چرخ انواع قطارھا در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ھادی علیرضایی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شھر اظهار کرد: این شرکت پس از ده سال از برگزاری آخرین مناقصه عمومی، نسبت به انجام مراحل اجرایی مناقصه خرید ۵۰۰ عدد چرخ واگن ھای دوطبقه از جمله چاپ آگھی و ... در جھت ارتقا و بھبود ناوگان حمل و نقل عمومی متروی تھران، اقدام نموده که بر ھمین اساس سفارشات لازم از طرف شرکت بھره برداری متروی تھران اخذ شد.
وی افزود: در راستای ایجاد فضای رقابتی و رفع انحصار و استفاده از تأمین کننده گان و فروشندگان جدید و ھمچنین بھره گیری از سایر مزایای مناقصات، تا ۱۵ روز آینده نیز مراحل انجام مناقصه عمومی ۱۵۰۰ عدد چرخ انواع قطارھا، در دستور کار قرار گرفته است.

علیرضایی در ادامه به مبلغ برآورد شده جھت انجام این مناقصات اشاره داشته وگفت: بر اساس سفارش خرید اخذ شده از شرکت بھره برداری مترو برای کلیه تجھیزات و لوازم یدکی مورد نیاز مبلغی بالغ بر حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است که از این میان حدود ۶۰۰ میلیارد ریال بابت خرید تعداد ۲۰۰۰ عدد چرخ می‌باشد که پس از تأمین اعتبار، اقدامات اجرایی لازم بر اساس اولویت ھای اعلام شده، انجام خواھد شد.

انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار