مجموعه پوستر مردی چنین... با حضور مسئولین استان کرمان، در مراسم بزرگداشت شهدای دولت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز و در چهلمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی، علی‌رمضانی مدیرکل صدا و سیما، مهرابی معاون اموراقتصادی استانداری کرمان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمان از مجموعه پوستر "مردی چنین ... " یادبود شهدای شاخص دولت رونمایی شد.

یکی از وظایف نهاد‌های فرهنگی، معرفی الگو‌های مناسب به اقشار مختلف جامعه است و با توجه به آموزه‌های دینی می‌توان گفت: شهدا بهترین این الگو‌ها هستند و هنر نیز بهترین قالب برای ارائه این الگوهاست.

همچنین حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان به مناسبت هفته دولت و آغاز به کار دولت جدید مجموعه پوستر "مردی چنین... " را بر محور خاطراتی از شهدایی شاخص دولت تولید و منتشر کرد.

پس از تولید این مجموعه پیوست پژوهشی برای این مجموعه پوستر نیز در نظر گرفته شد و در این پژوهش بازخورد نسل که آینده‌سازان و مسئولین آینده کشور هستند بسیار خوب، مثبت و امیدوار کننده بود.

همچنین در این مجموعه احمد ایزدی گردآوری و نویسندگی خاطرات، علیرضا باقری طراحی مجموعه امین زاده‌تقی نیز مدیر تولید مجموعه پوستر "مردی چنین... " را به عهده داشته‌اند و از خاطرات شهید رجایی، شهید باهنر، شهید چمران، شهید تندگویان، شهید دادمان، شهید قندی، شهید فیاض بخش و شهید نامجو در این مجموعه استفاده شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار