مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از ایجاد ۴۱۴ مورد فرصت شغلی برای زنان سرپرست خانوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمدرسول شیخی‌زاده،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان  با بیان اینکه اشتغالزایی و کمک به خودکفایی از اولویت‌های کمیته امداد است، گفت: به منظور ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار، تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی  با همکاری بانک‌های عامل برای طرح‌های کشاورزی، دامداری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است.

او توانمندسازی مددجویان را یکی از مهمترین فعالیت‌های این نهاد برشمرد و افزود: همواره سعی بر این است که اصولی‌ترین و شایسته‌ترین خدمات را نسبت به مددجویان مورد حمایت ارائه دهیم و بر این اساس تلاش کرده‌ایم تا بانوان فعال بتوانند با اشتغال و تولید، در جامعه مفید و اثرگذار باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان تصریح کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد از زنان زیر پوشش کمیته امداد استان همدان، سرپرست خانوار هستند که سرپرستی ۳۲ هزار خانواده را بر عهده دارند.

شیخی با بیان اینکه تاکنون ۱۱ میلیارد و ۷۴۷ میلیون تومان برای ۴۱۴ زن سرپرست خانوار، ایجاد اشتغال شده است، گفت: افزایش اعتماد به نفس و ارتقای سطح زندگی از جمله اهداف فرایند توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.