مدیر آبفای خرمشهر گفت: در چهار روز گذشته بیش از ۱۰۰ مورد سرریز فاضلاب شهری این شهرستان برطرف شد.

حسین عبیداوی مدیر آبفای خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: ۲۵۰ سرریز فاضلاب شهری خرمشهر در چهار روز قبل شناسایی شد که با اقدام نیرو‌های این اداره در این مدت ۱۱۵ مورد از آن برطرف گشت و رفع سایر سرریز‌های فاضلاب نیز تا ۲۰ روز آینده انجام خواهد شد.

او همچنین به وجود ۴ پمپاژ دفع فاضلاب در خرمشهر و فعال بودن تنها یک عدد از آن‌ها اشاره کرد و افزود: ۲ پمپاژ غیر فعال به روی مدار بازگشت و تعمیر پمپاژ سوم در حال انجام است.

 عبیداوی علت افت فشار آب شهری در خرمشهر را وجود کاستی‌هایی در شبکه پمپ‌های توزیع آب شهری دانست که با اقدام برای رفع این مشکل توسط نیرو‌های اداره آبفای خرمشهر ۹۰ درصد تنش آبی در این شهرستان خنثی شد و برای رفع ۱۰ درصد باقی مانده باید شبکه توزیع آب اصلاح گردد.

او ادامه داد: با ارسال رینگ و دریچه‌های مربوط به درپوش‌های سرقت شده منهول‌ها از شرکت آب و فاضلاب استان به آبفای خرمشهر، عملیات نصب درپوش منهول‌ها نیز آغاز شد.

خبر پرداخت نیرو‌های آبفای خرمشهر در راه است

مدیر آبفای خرمشهر با بیان برگزاری نشستی با تمام نیرو‌های این اداره از پرداخت بخشی از معوقات آن‌ها به زودی خبر داد و افزود: تا پایان امسال حقوق نیرو‌های آبفای این شهرستان به روز خواهد شد.

او همچنین از ۲ تا ۳ برابر شدن درآمد آبفای خرمشهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.