نجات گفت: دومین پایگاه واکسیناسیون تجمیعی کرونا در شهر سوسنگرد به منظور تسریع در عملیات تزریق واکسن راه اندازی شد.

سید حمید نجات، رئیس مرکز بهداشت دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به لزوم تسریع عملیات واکسیناسیون گروه‌های مختلف سنی علیه کرونا، رایزنی‌های لازم با اداره آموزش و پرورش شهرستان به منظور تامین مکان مناسب برای راه اندازی پایگاه تجمیعی تزریق واکسن کرونا انجام شد.

او با تقدیر از مسئولان مربوطه به دلیل همکاری با مرکز بهداشت شهرستان و حمایت از طرح واکسیناسیون شهروندان افزود: دومین مرکز واکسیناسیون در دارالقرآن شهر سوسنگرد تجهیز و افتتاح شد و هم اکنون برای پذیرش افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا آماده است.

نجات با تاکید بر اقدام به موقع گروه‌های سنی هدف برای تزریق واکسن کووید-۱۹ بر اساس زمان بندی اعلام شده، بیان داشت: محل مذکور در خیابان شهید غدیری اصل، روبروی دانشگاه آزاداسلامی واحد سوسنگرد واقع شده و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

رئیس مرکز بهداشت دشت آزادگان اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم بر اساس افرادی برای ثبت نام واکسن کرونا به سامانه سلامت مراجعه کرده و منتظر دریافت پیامک باشند و از تجمع در پایگاه‌های واکسیناسیون خودداری نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.