درگیری فیزیکی چند نماینده مجلس صحنه ای عجیب را در مجلس نمایندگان ارمنستان رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که صحنه کتک کاری چند نماینده مجلس ارمنستان را به تصویر می‌کشد.

در این حادثه تعدادی از نمایندگان در صحن مجلس با هم به شدت درگیر شدند. ویدئوی منتشر شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود دو گروه نمایندگان دقیقا در وسط مجلس به هم رسیده و ناگهان یکی از نمایندگان با پرتاب لگد به نماینده مقابل حمله ور می‌شود.


بیشتر بخوانید


این ویدئو نشان می‌دهد شدت ضربه به حدی است که این نماینده را به عقب پرتاب می‌کند. یکی دیگر از نمایندگان نیز مشتی را سمت صورت نماینده‌ای که دچار حادثه شده پرتاب می‌کند. در ادامه سایر نمایندگان مداخله کرده و به درگیری خاتمه می‌دهند.

این نخستین جلسه پارلمان ارمنستان پس از پیروزی نخست وزیر نیکول پاشینیان و حزب او یعنی قرارداد مدنی در انتخابات اویل سال جاری بود. این درگیری زمانی رخ داد که یک قانونگذار از حزب حاکم برخی از وزیران سابق را خیانتکار لقب داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار