معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ۱۵ شهریور به عنوان آخرین مهلت دانش آموزان کرمانشاهی برای ثبت نام کتب درسی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در سال تحصیلی جدید به مانند پارسال کتب درسی در همه مقاطع تحصیلی توسط مدارس توزیع می‌شود و کتابی در کتاب‌فروشی‌ها فروخته نمی‌شود.

او گفت : همه دانش آموزان با مراجعه به آدرس اینترنتی textbook.ir برای سال تحصیلی جدید می‌توانند ثبت نام کنند و در تاریخی که اعلام شده می‌توانند از مدرسه محل تحصیل کتب درسی خود را دریافت کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ۱۵ شهریور به عنوان آخرین مهلت دانش آموزان کرمانشاهی برای ثبت نام در سامانه کتب درسی، افزود: بخشی از کتب درخواست شده مدارس در اختیار مدیران مدارس کرمانشاه قرار گرفته و پیش بینی می‌شود تا ۲۰ شهریور میزان لازم کتب درسی در کرمانشاه مشخص و تمام سهمیه تحویل مدارس شود.

او ادامه داد: امسال با توجه به اعلام وزرات آموزش و پرورش در هیچ پایه و مقطعی کمبود کتب درسی نداریم و در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد ظرفیت لازم درخواست شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.