نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره مشکلات مختلف این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور اظهار داشت: پنجره نقل و انتقالات تراکتور بسته است و ما نمی‌توانیم حتی قرارداد داخلی با بازیکن امضاء کنیم. قرارداد با نقی‌زاده را علنی کردیم و فیفا بلافاصله به صورت کتبی به ما اخطار داد. طبق لیست فراز کمالوند با یک سری از بازیکنان مذاکره و قرارداد داخلی امضاء شد، اما نمی‌توانیم آن را اعلام کنیم.

 نظمی تصریح کرد: مشکل اصلی ما استوکس است. با استوکس برای حضور در دفتر  زنوزی تماس گرفته شده است او تا طلب خود را دریافت کند و با برطرف شدن این مشکل، خیلی سریع طی مکاتبه با فیفا اقدامات لازم برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌ را انجام خواهیم داد.

قرارداد بازیکنان جدا شده تراکتور تمام شده بود 

او افزود: از بین بازیکنان جداشده، به غیر از مهدی تیکدری قرارداد همه بازیکنان تمام شده بود. میثم تیموری هم یک روز پس از امضای قرارداد با مس رفسنجان اعلام کرد که منتظر تراکتور است. محمدرضا خانزاده نیز تقریبا نیمی از فصل گذشته مصدوم بود و بازی نکرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور بیان کرد: ما لیگ بیست و یکم پوست‌اندازی خواهیم کرد تا مشکلات مالی را رفع کنیم، اما به دنبال ساختارسازی در باشگاه و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

با حامی مالی خارج از مجموعه زنوزی قرارداد می بندیم 

او گفت: مشکل اصلی ما بدهی‌هایی است که از سال‌های گذشته به باشگاه تحمیل شده است. تراکتور در گذشته از ظرفیت حامی مالی  استفاده نمی‌کرد، اما اکنون تصمیم گرفتیم با حامی مالی خارج از مجموعه  زنوزی قرارداد منعقد کنیم.

پنجره نقل و انتقالاتی ما دوباره بسته می شود 

مدیرعامل تراکتور خاطرنشان کرد: احتمالا پس از پرداخت بدهی‌های کنونی، بار دیگر پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته خواهد شد. تلاش می‌کنیم در همین مقطع، قرارداد‌های بلندمدت خود را ثبت کنیم.

او بیان کرد: بازیکنان تیم‌های جوانان و امید ما در ترکیب ثابت تیم بزرگسالان حضور دارند. من در مقطع قبلی حضور خود در تراکتور بودجه آکادمی را ۱۰ برابر افزایش دادم، زیرا معتقدم صنعت فوتبال، پرورش و فروش بازیکن است. در حال حاضر  ایوب ذوالفقاری به عنوان رئیس آکادمی باشگاه انتخاب شده و مشغول کار‌های زیرساختی است.

بازیکنان مدعی تعصب به تراکتور فقط از وفاداری دم می زند 

نظمی اظهار کرد: بازیکنی  مدعی تعصب به تراکتور است، اما وفاداری که از آن دم می‌زند را در عمل نمی‌بینیم. مسائل مالی یک سری از مشکلات را ایجاد می‌کند. سعید واسعی کنار تیم است و در تمرینات حضور دارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: حبیب فرعباسی دچار اشتباه محاسباتی شده و زمانی که متوجه مذاکره او با ذوب‌آهن شدیم، نامه نوشتیم و به آن‌ها هشدار دادیم. ما نسبت به این قرارداد شکایت کردیم و پیگیر احقاق حق باشگاه تراکتور هستیم.

به نام هوادار به زنوزی فحاشی می کنند

نظمی بیان کرد: کلمه هوادار برای خیلی‌ها به یک سپر تبدیل شده است. برخی از افراد حتی زمانی که اخبار خوبی از باشگاه به آن‌ها می‌دهیم، به نام هوادار به زنوزی فحاشی می‌کنند. پنجشنبه هفته قبل با یک شرکت بومی قرارداد امضاء کردیم که تعداد هفت هزار دستگاه کارتخوان به نام باشگاه تراکتور در اختیار فروشگاه‌های مختلف قرار دهد و درصدی از تراکنش‌های این دستگاه‌ها به باشگاه تراکتور برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار