تنها چند روز به آغاز سال تحصیلی جدید مانده و این درحالی که هنوز تصمیم قطعی برای آموزش حضوری یا مجازی دانش آموزان گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله با فرارسیدن ماه مهر، سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان نیز آغاز می‌شود، ماه مهری که تقریبا در دو سال متوالی به دلیل همراه شدن با ویروس منحوس کرونا، سال تحصیلی متفاوتی را برای دانش آموزان رقم زده است و آموزش‌ حضوری را به آموزش‌ مجازی تبدیل کرده است.

سال گذشته با نزدیک شدن به ماه مهر نظرات متفاوتی از سوی مسئولان برای بازگشایی یا عدم بازگشایی مدارس در زمان شیوع ویروس کرونا مطرح شد، به نوعی که در شهریور ماه سال گذشته یکی از موضوعات موردبحث مسئولان و خانواده‌هایی که فرزند مدرسه‌ای داشتند، بازگشایی یا عدم بازگشایی مدارس بود.

سال گذشته در حالی این موضوعات مورد بحث قرار می‌گرفت که آمار فوتی‌های کرونایی به مشابه سال جاری نبود. امسال نیز سال تحصیلی جدید دیگری در حال آغاز و در این باره بحث‌های مختلفی از سر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید: آغاز بی دغدغه سال تحصیلی در مهر، استراتژی مهم آموزش و پرورش


براساس آمار اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، از مردادماه گذشته تا به امروز تعداد فوتی‌های کرونایی در کشور روزانه حدود ۵۰۰ نفر  به بالاست، این در حالی است که وزارت آموزش و پرورش کشور در این شرایط به بازگشایی مدارس و آموزش‌های حضوری پافشاری می‌کند و خانواده‌ها نیز نگران این موضوع هستند که چگونه فرزند خود را که در برابر ویروس کرونا واکسینه نشده است، به مدرسه بفرستند.

آموزش و پرورش کشور معتقد که تعطیلی مدارس موجب شده است آموزش تحت‌الشعاع قرار گیرد و برخی دانش‌آموزان از درس عقب بیفتند. ضمن اینکه تربیت نیز دچار چالش شده است، اما آیا سلامت دانش آموزان و خانواده هایشان مهم‌تر است یا تحت الشعاع قرار گرفتن آموزش؟

صفر تاصد ماجرای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید/ دانش آموزان در دو راهی آموزش حضوری و مجازی

حمید سوری، اپیدمیولوژیست نیز در پاسخ به این سوال که آیا در هفته‌های آینده مدارس را می‌توانیم بازگشایی کنیم یا نه؟، افزود: ما همچنان در روند پیک پنجم قرار داریم و هیچ کشوری در این شرایط مدارس را باز نمی‌کند یا اجتماعات را آزاد نمی‌گذارد.

وی ادامه داد: این کار‌ها عملا دامن زدن به اپیدمی در شرایط بسیار حاد است. راهکار‌هایی که برای بازگشایی مدارس که می‌بایست انجام شود، که هنوز صورت نگرفته است.

سوری افزود: بازگشایی مدارس یا بازگشت به شرایط عادی جامعه سازوکار‌ها و اقداماتی دارد و باید انجام شود که فقط با یک نامه از ستاد کرونا یا وزارت بهداشت نمی‌توان ادعا کرد که می‌توان مدارس را باز کرد.


بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس برای مهر ۱۴۰۰


نادر توکلی، معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران نیز با اشاره به اینکه امکان بازگشایی مدارس وجود ندارد، گفت: با توجه به شرایط فعلی در کشور و عدم واکسینه کردن کودکان و نوجوانان به خصوص در دهه دوم زندگی، اگر این شرایط ادامه پیدا کند، به نظر می‌رسد آمادگی واضحی برای شروع مدارس به شکل حضوری را نداشته باشیم.

وی ادامه داد: خیلی از کشور‌ها واکسیناسیون کودکان را آغاز کردند و در کشور ما هنوز این موضوع پیش بینی نشده است.

توکلی افزود: به نظر می‌رسد برای ابتدای مهر علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آمادگی حضوری مدارس پیدا می‌کردیم، اما این کار منطقی نیست.

وی بیان داشت: این موضوع باید در ستاد ملی مقابله با کرونا بحث و بررسی شود و نتیجه آن هم در آینده اعلام خواهد شد.

صفر تاصد ماجرای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید/ دانش آموزان در دو راهی آموزش حضوری و مجازی

در ۷ شهریور ماه سال جاری نیز، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره آغاز سال تحصیلی و ارائه آموزش‌ها از اول مهرماه بیان کرد: آموزش دانش‌آموزان امسال به صورت ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری خواهد بود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بیش از ۱۰۰ هزار کلاس زیر ۱۵ دانش‌آموز داریم و ۵۰ درصد مدارس ما نیز کمتر از ۷۵ دانش‌آموز دارند که این مدارس و این کلاس‌ها می‌تواند به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

او تاکید کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا کلیات این طرح را تصویب کرده و قرار است تفاهم نامه‌ای بین کمیته‌های ستاد کرونا و آموزش و پرورش تنظیم شود تا استاندارد‌های لازم بهداشتی تدوین و تا پایان هفته به مدارس ابلاغ شود.

کاظمی بیان کرد: در آموزش مجازی تأکید ما استفاده مدارس از شبکه آموزش دانش‌آموزی یا همان شاد است، اما مدارس می‌توانند به نسبت فعالیت‌های خود از سامانه‌های دیگر آموزشی نیز استفاده کنند. در حال توسعه و رفع اشکالات شاد هستیم تا بتوانیم با یک مدیریت یکپارچه بهترین بستر آموزش مجازی را برای دانش آموزان ایجاد کنیم.

صفر تاصد ماجرای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید/ دانش آموزان در دو راهی آموزش حضوری و مجازی

اما در این میان صحبت‌های علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در چند روز گذشته، درباره بازگشایی مدارس سبب نگرانی تعداد زیادی از والدین شد، او در این باره گفت: از اول آبان ماه همه مدارس و از اول مهر ماه ٣٠ تا ۴٠ درصد مدارس به صورت حضوری بازگشایی شوند.

او تصریح کرد: مصوب شد تا اهتمام بر بازگشایی مدارس به صورت حضوری باشد و واکسیناسیون معلمان و والدین و سرویس مدارس و کادر مدارس انجام شود.

وی ادامه داد: ما ١١٢ هزار مدرسه در کشور داریم که ۶٢ هزار مدرسه زیر ١٠٠ نفر جمعیت دارند و این‌ها می‌توانند در کلاس کمتر از ١٠ تا ١۵ دانش آموز حضور داشته باشند.

سخنگوى ستاد ملى مقابله با کرونا با بیان اینکه امسال ترکیب آموزش مجازی و حضوری در مدارس مدنظر است، گفت: حتی در برخی مدارس دانش آموز ٢ روز به مدرسه برود و دروس اصلی در این روز‌ها تدریس شود و تعداد روز‌های حضور در مدرسه بستگی به جمعیت دانش آموزان در مدرسه دارد و اگر بتوانند سقف ١۵ دانش آموز در کلاس را رعایت کنند مدرسه می‌تواند هر روز حضوری برگزار شود.

او گفت: مقرر شد در خصوص بازگشایی مدارس دو تیم تشکیل شود، یک تیم وزارت بهداشت و دیگری وزارت آموزش و پرورش است تا شیوه نامه‌ها را درست تبیین و ابلاغ کنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تامین واکسن دانش آموزان اظهار کرد: امکان تامین واکسن برای دانش آموزان از ٢ کشور کوبا و چین مدنظر قرار گرفته است و وزارت امور خارجه و سفرا در حال رایزنی هستند و در مکالمه رئیس جمهور با رئیس جمهور چین یکی از مذاکرات در زمینه تامین واکسن برای دانش آموزان بوده است.

رئیسی تاکید کرد: موضوع واکسیناسیون دانش آموزان نباید اصل قرار گیرد اگر بخواهیم واکسن به دانش آموزان تزریق کنیم واکسیناسیون صرفا برای دانش آموزان دارای بیماری زمینه‌ای صورت خواهد گرفت و ما باید اطرافیان دانش آموزان را واکسینه کنیم هر چند باید توجه داشت این موضوع هنوز در مراحل ابتدایی است.

با اعلام این خبر از سوی یکی از مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا، والدین زیادی نگران حال فرزندانشان شدند و در گفتگو آن‌ها با باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی زیادیشان می‌گفتند که اگر مدارس بازگشایی شود، فرزندنشان را به مدرسه نخواهند فرستاد حتی اگر از تحصیل عقب بیفتد.

تعداد زیادی از خانواده‌ها معتقد بودند که در یک سال اخیر، والدین و دانش آموزان با شرایط تحصیلی به صورت مجازی کنار آمده اند و امسال برای آن‌ها نیز آسان‌تر از سال قبل خواهد بود، بنابراین انتظار می‌رود مسئولان آموزش و پرورش و در نهایت ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به شرایط کرونایی در کشور و کامل نشدن روند واکسیناسیون؛ هر چه زودتر یک تصمیم منطقی دراین باره بگیرند تا دانش آموزان در سلامت و آرامش بیشتری به آموزش و پژوهش ادامه دهند.


بیشتر بخوانید: تاکسی‌های اینترنتی سرویس مدرسه می‌شوند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
توراخدا جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونهرکسی دوس دارین مدارس از 20 فروردین ماه 1401 توراخدا مجازی کنید دیگه مجازی بشه بهتر کسی هم نمیره مدرسه اجباری هم نیست توراخدا مجازی بشه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۱:۵۷ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
https://www.karzar.net/34507
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
توراخدا مدارس از اول سال تا آخر سال تعطیل کنید دیگه کسی هم نمیره مدرسه اجباری هم نیست با جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووباجون کسی بازی نکنید کسی هم نمیره مدرسه اجباری هم نیست تورا خدا مدارس مجازی کنید دیگه مجازی بشه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
توراخدا مدارس20 فروردین تاخر سال تعطیل بشه کسی نمیره مدرسه اجباری نیست توراخدا مجازی کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
تورا خدا مدارس حضوری نشه کسی نمیره مدرسه با جووووووووووووووووووووووون کسی هم بازی نکنید اجباری هم نیست کسی نمیره مدرسه تورا خدا مجازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
بخدا گرم توی رمضان وای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
دراین هوای گرم خوزستان و وضعیت بد کروناوکلاسهای ۳۰ نفر به بالا چه منطقی چنین تصمیمی گرفته که درس باید حضوری باشه
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۸:۱۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
بهتر مدارس مجازی باشه واقعا خیلی خطرناکه
لطفاً حضوری نکنید
موج بعدی کرونا درراهه
Iran (Islamic Republic of)
یکی
۱۵:۲۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام بچه ها. نظرتون چیه ما دانش آموزان دبیرستانی(هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم) یه گروه بزنیم؟ در رابطه با حضوری و...اینا؟ البته اون کسانی که میخوان. کسانی هم که موافقن لطفا نظر بدن که تو کدوم برنامه گروه بزنیم. به همکلاسی هاشونم بگن اونا عضو بشن. البته فقط دانش آموزان پایه های هفتم تا دوازدهم اجازه دارن در این گروه باشن. ورود دانش آموزان اول تا ششم دبستان به این گروه ممنوع❎❎❎❎❎اوک؟ اونایی که موافقن نظراتشون رو بگن. ممنون میشم. نظر من اینکه تو سروش پلاس باشه. دیگه خودتونم میتونید نظرتون رو به اشتراک بزارین. دبیرستانی ها. کی موافقه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس اول بهمن ماه تا آخر سال 14000 مجازی کنید دیگه باید مجازی بشه کسی هم نمیره اجباری هم نیست تورا خدا مجازی باشه بهتر دورس عمومی مجازی کنید دیگه مجازی بشه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس اول بهمن ماه تا آخر سال 1400 مجازی بشه بهتر با جووووووووووووووووووووووووووووووون کشی هم بازی نکنید تورا خدا دورس عمومی مجازی بشه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس اول بهمن ماه تا آخر سال 1400 تعطیل کنید دیگه مجازی بشه بهتر تورا خدا مجازی کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
تورا خدا اول بهمن تا آخر سال 1400 تعطیل کنید دیگه کسی هم نمیره اجباری هم نیست تورا خدا دورس عمومی مجازی باشه بهتر تورا خدا مجازی کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس اول بهمن ماه تا آخر سال 1400 مجازی کنید دیگه کسی هم نمیره اجباری هم نیست تورا خدا مجازی باشه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس دورس عمومی مجازی کنید دیگه کسی هم نمیره اجباری هم نیست تورا خدا مجازی بشه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
‌‌‌
۱۹:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
لطفا مدارس رو غیر حضوری کنید شما دارید با جون بچه های ما بازی میکنید
الان مدرسه بچه من 22 نفر توش هستند و ی کلاس تنگ و همه مریض واقعااا چرااااا
بچه من مریض شد شما میایید جواب میدید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس مجازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
مدارس مجازی بشه بهتره بهمن ماه تا آخر سال تعطیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس از بهمن ماه تا آخر سال 1400 مجازی بشه بهتر کسی هم نمیره اجباری هم نیست تورا خدا دورس عمومی مجازی بشه بهتر تورا خدا مجازی کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس تعطیل کنید تا آخر سال 1400 مجازی بشه بهتر کسی هم نمیره مدرسه اجباری هم نیست مجازی کنید دیگه دورس عمومی باید مجازی بشه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس تعطیل کنید تا آخر سال سال 1400 مجازی بشه بهتر با جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون کسی بازی نکنید کسی هم نمیره مدرسه اجباری هم نیست تورا خدا مدارس مجازی بشه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس مجازی کنید دیگه تا آخر سال سال 1400 مجازی بشه کسی هم نمیره مدرسه اجباری هم نیست تورا خدا مجازی کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس حضوری نکنید مجازی بشه بهتر دورس عمومی تورا خدا مجازی کنید دیگه کسی هم نمیره اجباری هم نیست تورا خدا مجازی بشه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
توروخدا مدارس رو باز کنید منیه مادر شاغل هستم و پسرم پایه اول اصلا فرصت ندارم بهش اموزش بدم خواهش میکنم که پی گیر باشید تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
خواهش میکنم مدارس رو حضوری کنید پسرم پایه اول و خیلی سخته باهاش کار کردن باید معلم بالا سرش باشه تا پایش قوی بشه اگه اینطوری پیش بره پایش ضعیف میمونه خواهش میکنم پی گیر باشید تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام مدارس را مجازی کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس از شنبه حضوری نشدمجازی بشه بهتر کسی هم نمیره مدرسه اجباری هم نیست دورس عمومی مجازی کنید دیگه تورا خدا مجازی بشه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
تورا مدارس از شنبه حضوری نشد تورا خدا مجازی کنید دیگه کسی هم نمیره مدرسه اجباری هم نیست تورا خدا مدارس از شنبه مجازی بشه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناسناس
۱۲:۲۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس از شنبه مجازی کنید تورا مجازی بشه بهتر کسی هم مدرسه نمیره اجباری هم نیست مجازی کنید دیگه چرا اینجوری میکننه خب مجازی بشه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس از شنبه تعطیل کنید دیگه تا آخر سال 1400 مجازی بشه بهتر تورا خدا مجازی کنید با جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون کسی بازی نکیند کسی هم نمیره مدرسه اجباری هم نیست تورا خدا مجازی کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۱۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
شما با جون مردم بازی میکنید خوب شده تازه کرونا رفته شما با این کار هاتون میخواهین بازم جون مردمو به خطر بیندازید بعد نگین ما مردم رعایت نمیکنیم کرونا زیاد میشه این کار هایی شما باعث میشه کرونا زیاد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۶ دی ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس از اول دی ماه تا آخر سال مجازی کنید دیگه تعطیل باشه تورا خدا مجازی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۲ دی ۱۴۰۰
ترو خدا مدارس رو حضوری کنید
من کلاس هفتمم بخدا خیلی دارم زجر می کشم هیچی نمی فهمم بعد معلم ها هم اصلا براشون مهم نیست یکم دلشون برای بچه نمی سوزه اصلا ما رو درک نمی کنن حداقل بزارید امتحان ها رو حضوری بدیم ترو خدا یکی براش مهم باشه زجر کشیدن ما
من امروز امتحان داشتم بخواطر نبود اینترنت نتونستم امتحان بدم معلم هم اصلا درک نمی کنه میگه مشکل خوده
خیلی ممنون از توجه شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
تورا خدا جووووووووون کسی بازی نکنید دیگه همون مجازی بشه بهتر تعطیل کنید مجازی باشه بهتر تورا خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس از اول دی ماه مجازی کنید دیگه بهتر باید مجازی بشه کسی نمیره مدرسه اجباری هم نیس تورا خدا مجازی کنید بشه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
امتحان ها را حضوری نگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
الان مدارس ما حضوری هست به خدا اگر پروتکلی رعایت شود بچه ها به هم چسبیدند کلاس کوچک است و ما ۱۹ نفریم نه پنجره ها باز است و نه بخاری روشن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
آقا فوقش بچه هامون یکم دیر تر دکتر میشن چه الزامی برا باز شدن مدارس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس اول مهرماه تا آخر سال مجازی بشه بهتر تورا خدا مدارس مجازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس اول مهرماه تا آخر سال مجازی بشه بهتر کسی هم نمیره اجباری هم نیست تورا خدا مدارس مجازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس را اول تا آخر سال مجازی بشه بهتر تورا خدا مجازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
مدارس اول مهر تا آخر سال مجازی کنید تورا خدا مجازی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
تورا خدا مدارس اول مهرماه تا آخر سال مجازی بشه بهتر تورا خدا مجازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
کیانا
۱۸:۳۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
سلام به نظر من بچه ها باتوکل به خدا بریم مدرسه
چون واکسن هم ساخته شده
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۵:۲۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
نظرسنجی بزارید برای حضوری بودن مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۵۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
باید آموزش و پرورش و دانشگاها به طرف سبک جدید زندگی و روش نوین آموزشهای پیشرفته مجازی بروند تا احدی از آموزش و پرورش رایگان عقب نماند آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه ها زمانی خوب است که امنیت جانی فرزندان مردم تظمین شود وقتی هیچگونه ضمانت اجرایی وجود 100% درصدی ندارد همان بهتر که در فضای مجازی آموزش ببینند و جسم و جانشان در امان باشد در زمستان پیش روی اگر مدارس باز گشایی شود در سرمای هوا برای تحویه هوای کلاسها باید پنجره های کلاسها رو باز بگذارید چرا که در فضای دربسته و حضور دانش آموزان و معلمین امکان و ریسک ابطلای بیماری کرونا افزایش میابد و همه دانش آموزان و دانشجویان مبطلا و آلوده و بیمار می شوند بنابراین همان بهتر که در فضای مجازی پیشرفته به صورت آنلاین و یا غیر آنلاین و از شبکه های تلویزیونی آموزش ببینند و باید با شرایط سبک زندگی نوین خودتان را وفق دهید تا جسم و جان فرزندان مردم در امان باشد اگر نه نسل کشی قانونی با تصمیمات بی خردانه در کشور صورت می گیرد و آخر عاقبت خوب و خوشی هم در پی نخواهد داشت .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه پیشگیرانه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۱۷ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
باید آموزش و پرورش و دانشگاها به طرف سبک جدید زندگی و روش نوین آموزشهای پیشرفته مجازی بروند تا احدی از آموزش و پرورش رایگان عقب نماند آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه ها زمانی خوب است که امنیت جانی فرزندان مردم تظمین شود وقتی هیچگونه ضمانت اجرایی وجود 100% درصدی ندارد همان بهتر که در فضای مجازی آموزش ببینند و جسم و جانشان در امان باشد در زمستان پیش روی اگر مدارس باز گشایی شود در سرمای هوا برای تحویه هوای کلاسها باید پنجره های کلاسها رو باز بگذارید چرا که در فضای دربسته و حضور دانش آموزان و معلمین امکان و ریسک ابتلای بیماری کرونا افزایش میابد و همه دانش آموزان و دانشجویان مبتلا و آلوده و بیمار می شوند بنابراین همان بهتر که در فضای مجازی پیشرفته به صورت آنلاین و یا غیر آنلاین و از شبکه های تلویزیونی آموزش ببینند و باید با شرایط سبک زندگی نوین خودتان را وفق دهید تا جسم و جان فرزندان مردم در امان باشد اگر نه نسل کشی قانونی با تصمیمات بی خردانه در کشور صورت می گیرد و آخر عاقبت خوب و خوشی هم در پی نخواهد داشت .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه پیشگیرانه .
Iran (Islamic Republic of)
Amin
۰۱:۵۲ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
امسال يازدهم ميرم ولي چيزي از كلاس دهم ياد نگرفتم، چون از طريق موبايل هست فيلم و تكليف ميفرستن ادم خسته ميشه و ميگه فردا تكليف امروزمون رو نگاه ميكنم بعد هم از طريق موبايل، زود وقت امتحان ميره كتاب رو باز ميكنه و تقلب ميكنه، اما اگر در كلاس باشه و بهش تكليف داده بشه حتي اگه حوصله داشته نباشه يا... به خودش فشار مياره تا ميشينه تكليفشو انجام ميده، البته اگه حضوري باشه و ميدونه امتحانات و بقيه جلسات و امتحانات مستمر حضوريه واقعا درسشو خوب ميخونه اما اگر غير حضوريه ميره بازي ميكنه و با خودش فكر ميكنه كه وقت امتحانات امتحانمو ميدم به فلاني برام حلش ميكنه، متاسفانه... اي كاش حضوري باشه، البته با رعايت تمام پروتکل بهداشتي، خدا ما و شما را حفظ كند، با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
یلدا
۱۵:۰۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
وای ترو خدا مدارس رو حضوری کنین بخدا خیلیامون اصلا تو خونه از درس هیچی یاد نمیگریم لطفا لطفا لطفا حداقل بصورت زوج و فرد یا تقسیم بندی کلاسا ولی لطفا هر طوری هست حضوری کنین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
من که عمرا بزارم بچه ام بره حضوری مدرسه با این اوضاع کرونا
Iran (Islamic Republic of)
مهران مشعوف
۱۴:۳۲ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
یعنی می فرمایید نگران نباشید خیلی خیلی جای تعجب هست واکسن برای معلم ها وجود نداره واکسیناسیون نصف هم انجام نشده ملت دارن میمیرند شما باز هم میگید نگران نباشید؟
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۰۹:۳۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
آقا شما دکتر هم بشی مهندس هم بشی هرچی بشی سلامتی نداشته باشی به درد نمیخوره . هروقت واکسن زدن میریم وگرنه من خودم با کلاس حضوری مخالف نیستم . #واکسن_بزنید
Iran (Islamic Republic of)
مادر
۰۹:۳۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
نه به اموزش غیر حضوری
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۰۸:۲۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
سلام لطف کنید واسه بچه های خودتون نقشه بکشید از بچه ها مون سیر نشدیم با خون دل بزرگشون کردیم امسال هم نه به حضوری .
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۱:۳۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
تروخدا مدارس رو حد اقل ۲ روز در هفته حضوری کنید، من الان یازدهم هستم از دهم هیچی نمیفهمم، هرچی هم میخونم نمیفهمم. حتی من هرسال معدلم زیر ۱۹ و نیم نمی‌شد ولی امسال معدلم ۱۸ شده، خواهشاً مدارس رو حد اقل دو روز در هفته حضوری کنید. والدین حال مارو نمیفهمن؛ درسته که نگران جان ما هستن ولی ترکیبی خیلی بهتره تا مجازی، ما مجازی چیزی نمیفهمیم.
ترکیبی-ترکیبی-ترکیبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
نظراولیا کلاس های حضوری است
Iran (Islamic Republic of)
Nadeia
۱۹:۱۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
باسلام مجازی بشه مجازی ازهمه نظربهتره اونایی که میگن حضوری ماتوی مجازی هیچی یادنمی گیریم عزیزم شمامشکل ازیادگیری خودتونه برای شماچه حضوری چه مجازی فرق نمی کنه فقط می خوایدسازمخالف بزنیدوفقط می خوایدیه نظری داده باشید
وبهونه ی الکیه چون اگه مجازی باشه فیلمی که معلم می فرسته رامی تونیدچندبارببینیدوحتی بامعلم هم ارتباط داشته باشیدولی سرکلاس معلم یه بارتوضیح می ده
خب اره بعضیابایه بارهم یادمی گیرن ولی اگه مجازی باشه بهترمی توانیم نکته برداری کنیم وحتی امسال خیلی ازبچه ها دردرس پیشرفت کردن زیرابادیدن فیلم چندین بارمفهوم درس رابه خوبی درک‌ می کنندلطفامجازی شن
باسپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
عزیزم اینکه معلم چشم در چشم یاد بده و فیلم بفرسته خیلی فرق داره
ضعیفی نت هم از یه طرف ادم را اذیت میکنه
و اونایی که تقلب میکنن باعث میشن که حق دیگران ضایع شه
من میگم هفته‌ای دو بار حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
لطفاً خواهش میکنم مدارس رو باز کنید من یک دانش آموز دبیرستانی هستم و اموزش غیر حضوری برای من خیلی خیلی سخت و دشوار هست و حتی خودم به شخصه با گریه درس میخوندم نمیتونم من اموزش غیر حضوری درس بخونم نه به اموزش غیر حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
من دوازدهم میرم امسال با مجازی موافق هستم ، لطفا مدارسه های مجازی رو خوب پیش ببرید مدارس مجازی مثل خود حضوری هست فقط فرقش اینه که حضوری کنار معلم بودی الان مجازی دور از معلم و کنار خانواده هستیم و با گوشی کار میکنیم همین خیلی خوب میشه مجازی کار کرد و فهمید فقط باید بدونید که چکار کنید،واکسن هم بدرد نمیخوره چون هم بزنی هم نزنی بازم کرونا میگیریم،لطفا کلاس های مجازی رو از اول مهرماه شروع کنید که تا پایان اردیبهشت تمام بشه که واسه کنکور ما بتونیم درس های این سه سال رو دوره کنیم و بتونیم یه دانشگاه خوب با بهترین رتبه قبول بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
درسته حضوری بهتره ولی وقتی هنوز کرونا هست خطر کرونا گرفتن 100 هست وقتی آدم مریض شه وبعد بمیره درس به چه درد میخوره
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۰۸:۱۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
من میخوام امسال برم کلاش ششم در دو سال قبل هم که مدرسه ها مجازی بود خیلی برا ما سخت گذشت .هنوز تو کلاسمون از بعضی ها سوال کنی رو خوانی بلد نیستن
لطفا مدرسه ها ترکیبی باشه
Iran (Islamic Republic of)
دانش اموز
۰۳:۴۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
ببخشید من می خواهم برم هفتم خدا وکیلی من با مجازی مخالفم یعنی این معلما جون ما رو می کنن تو شیشه یعنی برای ما توی این دو سال عصاب نموده نه اینکه بگم حضوری هم کنید اگر می خواید حضوری هم کنید ما بچه ها رو واکسن بزنید و همین طور خانواده هامون و معلما حالا اگه هم که میگید باید این واکسنی که مال ماست ستاد ملی کرونا تایید کنه صبر کنید تا تایید کنه حالا یه یک ماه دور تر بریم مدرسه چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
درسته اموزش حضوری بهتره
ولی آموزشی و پژوهش هم باید به فکر این باشه که داره با پافشاری کردن حضوری بودن مدارس داره کلا درس خواندن را برای خیلی ها محروم و خیلی هارو زیر خاک میفرستم
بازم بهتر است که دانش آموزان یک سال عقب بیوفت ولی جامع عظا دار نشه
اگر هم حضوری شد لطفا لطفا نرید تا وقتی که تعداد فوت شدگان به ۰۰۰ برسه
لطفا این نظر رو لایک کنید تا همه استفاده کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
سلام

لطفا در هر شرایطی درستان را بخوانید ،به خدا چه حضوری و چه مجازی به تلاش شما بستگی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
مجازی ن
Iran (Islamic Republic of)
نم
۰۰:۲۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
درسته خطرناگه حضوری ولی مجازی ما هیچی نمیفیمیم من خودم که معدل بیستم درسم خیلی ضعیف شده ن فقط خودم اکثر هم کلاسیام و دوستامم اینشکلی شدن مجازی ما هیجی نمیفهمیم اگه واکسن بزنن دیگه چ مشکلی هس که نزیم ندرسه همین اموزش ترکیبی هم مجازی هم حضوری حداقل ت یه هفته دو روز صورت دبیروتو میبنی بش اشکلالتو بگی درس اصلیتو حضوری یاد بگیری ولی همش مجازی نباشعععععععععع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
با سلام به خدا بچه دبستانی نمیتونه دورست تو برنامه شاد آموزش ببینه

ودر کلاس بالاتر به مشکل خواهد خورد مدرسه رو دیرتر باز کنید ولی حضوری باشه
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۲۳:۵۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام ببخشید میشه بگید مدارس از ۱۵ شهریور ماه شروع میشه یا یکم مهر ماه؟
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۵:۳۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
یک مهر
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا سلطانی
۲۲:۴۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
ترکیبی کنید مجازی اصلا چیزی نمی‌فهمیم

ترکیبی . ترکیبی. ترکیبی . ترکیبی . ترکیبی . ترکیبی . ترکیبی .
البته فقط برای پایه های راهنمایی و دبیرستان
Iran (Islamic Republic of)
Aysa
۲۲:۰۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام لطفا امسال رو حضوری کنید من کلاس ششمم و برای هفت میروم و اصلا هیچی از کلاس ششمی بلد نیستم حضوری حضوری حضوری حضوری حضوری حضوری حضوری حضوری حضوری حضوری حضوری
Iran (Islamic Republic of)
سمین
۰۸:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
عزیزم شما حضوری برو
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۱:۵۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
لطفا خانواده ها چرت و پرت گویی رو تموم کنن من خودم امتحانام حضوری بود هیچ کسم مریض نشد الکی جو ندید همه این مادر پدرایی که می گن یه مشت بچه تنبل دارن که نمی خوان پاشون به مدرسه باز بشه شماها بشینین تو خونه بذارید اون مغزتون کپک بخوره من میبینم همکلاسی هامو که سال نهم هنوز نمیتونن روخوانی درست داشته باشن زمان حال رو از گذشته و آینده تشخیص نمیدن یه مشت نادون که همش تو اینستاگرامنو به فکر رنگ لاک موشونن شماها برید بچه هاتونو جمع کنید بچه هایی که وسط درس درحال چت با هزار رو یک نفرن اونقدری که فضای مجازی داره روح بچه هاتونو می کشه کرونا نمیکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
واقعا این خانوادها هستن که همش حرفهای الکی میزنن کی گفته بچه بشینن خونه باگوشی درس میخونن همش یا تو اینستا یا چت کردن هستن. حضوری .حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
واقعا خیلی ازتون ممنونیم که ذره ای به فکر دانش آموزای بدبخت نیستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
مدارس مجازی بهتره من ک فرزندم رو نمیفرستم بره مگه درس بهترازجونشه اتفاقا مجازی خیلی بهتره چون ما راحت نر میتونیم بافرزندمون کارکنیم بهترهم یادمیگیرند دراستان سیستان وبلوچستان اصلا رعایت نمیکنند اصلا میگن کرونا چی هست همه دروغه.بعدچطور درمدارس حاشیه که معنی پروتکل رو نمیدونن بدون ماسک میان بچمونوبفرستیم مجازی عالیه همون شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
مجازی به چه درد میخوره چیزی یاد میگیرین ایا ما تو مدرسه هیجی یاد نمیگیریم چه برسه مجازی باشن بعضیا میخوان نفرستن بچشوندندرسه به بونه کرونا اونایی که بجه تنبل دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
ترو خدا باز کنید هیچی نمی فهمیم هیچ دلمونم برای مدرسه تنگ شده خیلی
Iran (Islamic Republic of)
Fatemeh
۰۹:۱۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
دلننگی مهمتره یا سلامتی؟!
Germany
ماتینا راد
۱۹:۵۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
لطفا مدارس رو با رعایت پروتکل های بهداشتی باز کنید تا ما دانش آموزان به خوبی درس رو یاد بگیریم و از آموزش حضوری محروم نشیم چون که آموزش غیر حضوری به خود ما آسیب می رسونه
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۳:۰۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
به این حرف ها نیست کسی که بخواد درس بخونه در تاریکی با یک شمع هم درس می خونه
الان منم یازدهم هستم
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۸:۲۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
تورو خدا مدرسه ها رو باز کنید ما اینجوری هیچی نمیفهمیم خسته شدیم تو خونه
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۳:۰۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
یذره به فکر سلامتیت باشی بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
حتی اگر یک روز هم باز کنید فرقی ندارد ما نمیفرستیم تا واکسیناسیون کامل شود لطفا بیشتر ازین خودتون و ما را مسخره نکنید کرونا خبر نداده که اون یه روز یا دو روز با بچه ها کاری نداره کمی عقلتون رو بکار بندازین بعد صحبت کنید من دو ساله مراقبم تو قرنطینم نمیتونم با یه تصمیم اشتباه شما بچمو بندازم تو دهن مرگ بسه بسه دیگه اینقدر لج بازی نکنید خودم خانواده ها بیشتر از شما به فکر بچه هاشونن نمیخواد نگران باشین
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا سلطانی
۲۲:۳۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام
توروخدا توروخدا التماس میکنیم پایه های راهنمایی و دبیرستان رو باز کنید بخدا من هیچی از پارسال یاد نگرفتم امسال باید امتحان نهایی بدیم هیچی یاد نگرفتیم ازتون خواهش میکنم مدارس و به صورت ترکیبی بازگشایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
مجازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
هوراااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۴:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
من با آموزشی ترکیبی موافق هستم
Iran (Islamic Republic of)
دانش آموز
۱۴:۲۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
یه سال تحصیل به عقب بیوفته چیزی ازتون کم نمیشه،تو مجازی ک ماشالله شاد ریییی..ده به این درس دادن ،معلما هم هیچکدوم بلد نیستن،حضوریم بریم مطمعنم نو درصد دانش آموزا به هیچ جاشون نیست بگیرن کرونا،تو حیاط دورهمی میگیرن ماسک ها رو هم همه رو برمیدارن،تو همون یک ماه ک پارسال رفتیم قشنگ همه اینارو با چشام دیدم،همین دانش آموزا بیرون هم میرن و اکثرا اونجا هم ماسک نمیزنن مگر کسانی ک خانواده هاشون دکتر باشن یه آگاهی ب بچه ها بدن،یه سال آموزشارو عقب بندازین،چیزی ازتون کم نمیشه،اوناییم ک میگن مجازی بدرد نمیخوره و درسته،خب یه سال نخونیم بهرته تا سال بعد همین ها رو حضوری بشه خوند و در سلامت کامل،من خودم شدیدا مخالف حضوریم ب دلایلی ک همون بالا گفتم،خودمم دانش آموز دبیرستانم ،مجبورم خودم بخونم اگ بخواد مازی هم بشه، و کسی ک بخواد بخونه چ حضوری و چ مجازی میخونه،اونایی ک میگن فقط حضوری و از سلامتشون میخوان بزنن فکر کردن حضوری چی قراره بگن،ما که تو تیزهوشانیم معلما (همه نه ولی حدودا هغتاد درصدشون)همه انقد پیرن که نمیخوان هیچوقت بفهمن ما قراره برای کنکور آماده شیم نه نمره های ک..شر مدرسه ،داغون ترین نوع تدریس رو هم که ب قول خودشون مدرسه برتر استانن دارن
Iran (Islamic Republic of)
نازنین زهرا
۱۴:۰۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام من به عنوان کسی که میخوام برم کلاس ششم با آموزش ترکیبی موافقم در 2سال گذشته که مدارس مجازی بوده است کلن سرمون توگوشی هست من امسال آخرین کلاس ابتدایی هم هست اگه میخوان مارا واکسن بزنن خب همین واکسن هارا بزنن دلیلی نداره که الکی میگن واکسنی برای کودکان وجود نداره و،،،،
مث سال قبل نکنین که اول مدرسه ها میگین کرونا تموم شد وآمار فوتی هاکم شد وبعدام دیگه دیدین اوضاع بد شد وهمه فهمیدن به صورت مجازی کنید و راستی واکسن زدن به والدین وکادر مدرسه چه درمونی راما میکنه ممنون میشم تااخر سال ترکیبی باشه
مدرسه_ها_ترکیبی_باشه
کرونارا_شکست_میدهیم
Iran (Islamic Republic of)
نازنین زهرا
۱۴:۰۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام من به عنوان کسی که میخوام برم کلاس ششم با آموزش ترکیبی موافقم در 2سال گذشته که مدارس مجازی بوده است کلن سرمون توگوشی هست من امسال آخرین کلاس ابتدایی هم هست اگه میخوان مارا واکسن بزنن خب همین واکسن هارا بزنن دلیلی نداره که الکی میگن واکسنی برای کودکان وجود نداره و،،،،
مث سال قبل نکنین که اول مدرسه ها میگین کرونا تموم شد وآمار فوتی هاکم شد وبعدام دیگه دیدین اوضاع بد شد وهمه فهمیدن به صورت مجازی کنید و راستی واکسن زدن به والدین وکادر مدرسه چه درمونی راما میکنه ممنون میشم تااخر سال ترکیبی باشه
مدرسه_ها_ترکیبی_باشه
کرونارا_شکست_میدهیم
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۳:۴۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
ترو خدا مدرسه ها رو حضوری کنید ما اصلا به صورت مجازی چیزی یاد نگرفتیم و نخواهیم گرفت.
حداقل دبستانی ها که سن کمتری دارند و ممکنه داخل مدرسه پروتکل ها رو رعایت نکنند و مبتلا بشن اونا رو مجازی کنید
اما راهنمایی ها و دبیرستانی ها رو لطفااااا حضوری کنید چون به هر حال میتونیم پروتکل هارو رعایت کنیم بچه که نیستیم حواسمونم به خودمون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام اگر میشه مدرسه ها راامسال باز نکنید
Iran (Islamic Republic of)
پریا
۱۳:۱۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
حضوری بهتره من امسال میرم هفتم و از ششم هیچی یاد نگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
دانش آموز
۱۲:۴۶ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام لطفا حضوری بشه حتی با ۳ نفر در هر کلاس
چون فک نکم با ۳ نفر مشکلی ایجاد بشه
الان ما داریم ضربه میبینیم که درس میخونیم
نه اونی که تقلب میکنه
پس لطفا برای کسایی که عشقشون درس خوندن هست حضوری کنید
ما رعایت پروتکل میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ارشیا
۰۰:۴۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
عزیز تو عقل شما نمی‌دونم چی هست هر کلاسی ۳۰نفر دانش آموز داره چطوری 3نفر 3نفر بیان
Iran (Islamic Republic of)
دانش آموز
۱۲:۴۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
من نمیدونم چرا فقط مدارس می‌بندد انگار فقط مدارس کرونا دارن .اگر بنا به تعطیلیه همه کسب و کار رو هم ببند تا یه سری ها آرامش داشته باشن . با این تعطیلی ها با آینده کلی از جوانان ایران به نابودی میره
#نه به تدریس مجازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
تورا خدا شما را به هر میپرستین من دانش اموز کنکوری ام توراخدا مدرسه ها را باز کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
من کاملا موافقم که مدارس باز بشن
واقعا افت یاد گیری داریم
واقعا خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
یک نظر
۱۰:۳۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
با سلام
نه آن هایی که میگن مجازی و نه آنهایی که میگن حضوری هیچکدام به شمال و دوره همی نرفتند ،آقا این قبول
آیا کسی هست که در این ۲ سال پاش را از خونه بیرون نگذاشته دوباره ما میگیم قبول،۲ سال است که نرفته از خونه بیرن ،یعنی اصلا هیچ کس به هیچ جای غیر ضروری نرفته . آیا خانواده این شخص کار نمی‌کند تا مخارج را در بیاورد !؟آیا به در مغازه نمی‌رود تا و سائل مورد نیاز خانه را تامین کنه؟همه ی اینا خطرند پس ما اگر بخواییم نگران خطر کرونا باشیم که باید اصلا زندگی نکنیم در مدرسه همان طور که ذکر شده بعد از واکسیناسیون معلمان،به صورت ترکیبی یعنی ۱۰ نفر در کلاس،با رعایت فاصله اجتماعی ،ماسک و الکل،ماندن در مدرسه نهایتا ۲ ساعت با تهویه هوا احتمال خطر مبتلا به کرونا خیلی کم تر از جاهایی است که ضروری هست ما می‌رویم. من نگران سلامتی هستم اما تحصیل هم مهم است باید با تمام پروتکل های بهداشتی مدارس باز شود....
Iran (Islamic Republic of)
هلیا فتحی
۲۰:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
حق با شماست خیلی هم به جا
Germany
Amin pakbaz
۱۸:۵۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
معذرت اما بچه ها باید کار کنن؟؟؟ بچه ها باید نون بیارن ؟؟؟؟؟ تنها دلیلی که آمار مرگ حتی بیشترهم نشده همین مدرسه های آنلاین است به علاوه اگر کسی بخواد درس نخونه نمیخونه چه حضوری چه غیر حضوری خانواده هایی هستن که هم پدر هم مادر معلمن و مجازی درس میدهند! شما کارشناسید که این نظرو دارید؟ شما چه کاره اید؟ در بهترین حالت شما یه مادرید که صاحب یک بچه حرف گوش نکن است و فکر میکنید کلاس های مجازی روی درس بچه تون تاثیر گذاشتند
France
نسیم
۰۵:۳۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
به نظر من با باز شدن مدارس در این شرایط آرامش را از خانواده ها می گیرید
مردم کم مشکلات دارن که باید فکر جان فرزندانشان هم باشند
من که امسال ۲ تا کلاس اولی دارم خیلی نگران هستم
با اینکه مجازی درس دادن به بچه ها سخته ولی آرامش داریم
لطفا آرامش پدر و مادر ها رو با باز گشایی مدارس صلب نکنید
Germany
دانش آموز
۰۳:۳۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
با حضوری کاملا مخالفم فقط مجازی
فقط مجازی
نه به تدریس حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
این دروس مدرسه بدرد نخوره، به سلامتی نمی ارزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
رئیس جمهور گفت زمانی باز میشه که واکسیناسیون به حد نصاب برسه ، خب فعلا بیشتر مردم واکسن نزدن و می خواهند بزنند تا ۶ ماه طول میکشه استان ما که فقط زیر ۲۰ درصد زدن حالا حالا ها مجازیه دلخوش نباشید علاوه بر این توی این چند وقت کرونا جهش زده که میگن واکسن روش تاثیر نداره :/
Iran (Islamic Republic of)
یک دانش اموز
۲۰:۱۶ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
سلام لطفا حضوری باشه.....اگر قرار باشه که غیر حضوری درس بخونیم همون نخونیم بهتره....دانش اموزان رو واکسن بزنین تا درس دادن حضوری شه....واقعا از مجازی خسته شدیم و هیچی از درس نمی فهمیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
سلامتی خیلی مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
دانش آموز
۱۲:۴۱ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
دقیقا درسته ما از حالت مجازی چیزی نمی فهمیم شده ۵ نفر در کلاس بیان باید حضوری بشه
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۳:۰۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
حرفات درسته ولی مثلا واکسن هم زدم ولی بازم این ویروس از بین نرفت چی
با این تعداد فوتی ها باز گشایی مدارس که کلا هیچی۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
سلام مـِْن امسال قراره نهم برم اونم مثل دوسال قبل نیست که هیچی از درس نفهمیدم امسال انتخاب رشته داریم میخواین مجازی باشه قسم میخورم نابود میشیم رشته ای که تو فکرمونه را نمیاریم پس لطفا بزارید مدارس حضوری باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
نترس سلامتی خیلی مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۴:۲۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
ای مسله خیلی مهمی هست لطفاً سعی کنید مدارس حضوری باشد
Iran (Islamic Republic of)
سعید نعیماوی
۱۸:۳۵ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
لطفا مدارس رو باز کنید بعضی از بچه نمیتونن خوب درس رو از مجازی بفهمند درسته ماهم باید بهوشون یاد بدیم ولی تا کی باید معلم بالا سرش باشه تا بچه خوب بفهمه
Iran (Islamic Republic of)
Tk
۰۵:۵۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
بچتو بده مدرسه بمیره
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۷:۳۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
بابا جان دنیا رو به آخر هستش
دور همدیگه داریم میمیریم دیگه!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
چرا انقدر جان مردم برای شما ها بی ارزشه شما یه واکسن رو نتونستید مدیریت کنید ما چطور رنج سنی ۱۵ به بالا بفرستیم مدرسه جگر گوشه های نا سرمایه زندگی ما هستند هیچ وقت نمیفرستیم مگه انقلاب فرهنگی که شد ۴ سال یا ۵ سال همه مدارس و دانشگاه ها تعطیل نبود با این جهش کورونا لامبدا دوباره چه فاجعه ای میخواهید رقم بزنید برای مردم همه کشورها دارن کودکان و نو جوانان رو واکسینه می‌کنند هر وقت انجام دادید اونم ببینیم آمار کم شده صفر شده بچه ها میان مدرسه با این آموزشکده چه حضوری چه مجازی بچه ها خودشون باید بخونند با جان اون ها بازی نکنید حداقل
۱۲۳۴
آخرین اخبار