همزمان با هفته دولت ۵۶ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان در شهرستان قیروکارزین به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، لقمانی معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس در مراسم بهره برداری از چندین طرح عمرانی در شهرستان قیر و کارزین با گرامیداشت هفته دولت، گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان و در بخش‌های عمرانی، تولیدی و خدماتی افتتاح و کلنگ زنی شده است.

او افزود: راه اندازی نیروگاه ۵ مگاواتی برق قیر با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان از جمله طرح‌های مناسب درحل مشکل تامین برق بوده که با همت دست اندرکاران داخلی اجرایی شده و الگوی مناسبی برای سایر طرح‌های مرتبط به شمار می‌رود.

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس بیان کرد: این نیروگاه در تامین نیاز شهرک صنعتی و همچنین شبکه سراسری فعالیت خواهد داشت.

گفتنی در ادامه سفر لقمانی به شهرستان قیر و کارزین همچنین طرح‌های بوستان محله‌ای قیر و واحد نگهداری از محصولات کشاورزی نیز به بهره برداری رسید و کلنگ احداث واحد تولید میلگرد در فضایی به مساحت ۵ هزار متر مربع و با اعتبار ۷۶۵ میلیارد ریال با اشتغال ۶۰ نفر به زمین زده شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار