۳۳ پروژه گرامیداشت هفته دولت در بخش شهید پرور پیشین از توابع شهرستان مرزی راسک با حضور فرماندار و مسئولان و قشرهای مختلف مردم افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سلیم کدخدا فرماندار راسک  اظهار داشت:  پروژه های عمرانی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شده که نقش مهمی در توسعه این بخش مرزی دارد.

سلیم کدخدا این را طرح ها را شامل بهره برداری از ۱۸ پروژه ی بازسازی مسکن و طرح ویژه بهسازی مسکن محرومین در روستای چاه نظرمحمد بخش پیشین با صرف یک میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار و بهره برداری از طرح های توزیع برق شامل نصب ترانسفورماتور ۱٠٠ کاوا و نصب ۲ دستگاه ترانس و سه دستگاه تابلو توزیع ۲۵۰ آمپر و تعویض یک دستگاه بوستر ۲۵۰ آمپر، حجم ۱۲۰متر شبکه فشار متوسط و ۲۰۰ متر شبکه فشار ضعیف در روستای محمد اباد با هزینه ی ۴۹٠ میلیون تومان اعتبار عنوان کرد.

وی افزود: همچنین پروژه احداث، زیرسازی و اجرای آسفالت راه روستایی کستگ به زردبن و بیگدگ بخش پیشین به طول هشت کیلومتر با تخصیص اعتبار ۴۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی کلنگ زنی شد.

وی بازدید از پروژه در حال احداث مرکز جامع خدمات سلامت روستای زردبن با بیش از ۵٠ درصد پیشرفت فیزیکی اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح پنج هزار متر مربع عرصه و ۴۴۴ متر مربع زیربنا و اختصاص ۴٠ میلیارد ریال از سوی خیر سلامت یار در حال ساخت است.

فرماندار راسک گفت: همچنین در سال گذشته (۱۳۹۹) تعداد ۲۵٠ واحد سهمیه ساخت مسکن تحت عنوان اعتبارات سیل و طرح ویژه مسکن محرومان به بخش پیشین اختصاص یافته که عملیات احداث آن ها در مرحله تکمیل قرار دارد.

دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهید بکران در روستای کستگ و پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم روستایی و شهری از دیگر ویژه برنامه های هفته دولت در بخش پیشین راسک بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.