رئیس جمهور آمریکا به همراه همسرش برای استقبال از نظامیان آمریکایی که هفته گذشته در فرودگاه کابل کشته شدند، به پایگاه نظامی رفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به همراه «جیل بایدن» همسرش برای استقبال از جسد ۱۳ تن از نظامیان آمریکا که روز پنجشنبه گذشته در حمله انتحاری به فرودگاه کابل کشته شده بودند، به میدان هوایی پایگاه نظامی «دوور» رفت. در این مراسم استقبال از خانواده‌های کشته‌شدگان هم دعوت به عمل آمده بود.

در حمله انتحاری عناصر داعش به نزدیکی فرودگاه کابل ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند. وال استریت ژورنال اعلام کرد تلفات سلسله حملات انتحاری در نزدیکی فرودگاه حامد کرزی کابل به ۱۰۳ تن از جمله ۹۰ شهروند افغانستانی و ۱۳ نظامی آمریکایی افزایش یافت. یک مقام مسئول طالبان افغانستان نیز اعلام کرده بود دست کم ۲۸ عضو این جنبش در دو حمله خونباری که روز پنج شنبه خارج از فرودگاه کابل رخ داد، کشته شدند.استقبال بایدن از اجساد نظامیان کشته شده آمریکایی در کابل+ تصاویر

استقبال بایدن از اجساد نظامیان کشته شده آمریکایی در کابل+ تصاویر

استقبال بایدن از اجساد نظامیان کشته شده آمریکایی در کابل+ تصاویر

بایدن روز پنجشنبه هم در کنفرانس مطبوعاتی خود که در پی حمله به فرودگاه کابل برگزار شد، اعلام کرد که به پنتاگون دستور داده تا سرکردگان "داعش" که مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته اند، شناسایی کند. وی افزود: ما تروریست‌ها را نمی‌بخشیم و اقدامات آن‌ها را فراموش نخواهیم کرد. ما آن‌ها را خواهیم یافت و به سزای اعمالشان می‌رسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
چقد خوشحالید بدبخت های عقب افتاده از یک حمله نروریسنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
شیطان صفت پیر، داعش نوکر و دست پرورده خود شماست.
-
ناشناس
۰۷:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
استقبال از مزدوران تروریست کشته شده خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
هیچ غلطی نمیکنین چون پدر داعش خودتی
آخرین اخبار