آشناگر گفت: رشد جمعیت در شهرستان گرمسار بالاتر از میانگین استان است و باید در خصوص ارتقاء زیرساخت‌ها نیز به تناسب آن تلاش بیشتر شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آیین مجازی افتتاح طرح‌های شهرستان گرمسار به مناسبت هفته دولت ابراز داشت: در هفته دولت امسال، طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شهرستان گرمسار رشد قابل توجهی داشت و این نشانه تلاش‌های خالصانه و همدلی فرماندار و سایر مسئولان این شهرستان است.

او افزود: اعتبارات ملی یا استانی دولتی درمقابل ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ناچیز است و هر شهرستانی که با چشم‌انداز مناسب برای جذب سرمایه‌گذار و کارآفرینان بخش خصوصی تلاش کند، در زمینه اشتغال و اقتصاد بسیار موفق‌تر است.

استاندار سمنان گفت: گرمسار با اختصاص بیش از ۵۰ درصد از صنعت استان سمنان به خود، ظرفیت خوبی در استان محسوب می‌شود و از این پس لازم است در راه‌اندازی صنایع جدید، به صورت گزینشی صنایعی را انتخاب کند که با محیط زیست و کمبود آب سازگاری داشته باشد.

آشناگر ابراز داشت: لازم است برخی صنایع شهرستان گرمسار به شهرستان آرادان منتقل شود و استقرار صنایع تنها در شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی باشد.

او افزود: معادن شهرستان گرمسار نیز ظرفیت خوبی برای جذب مهاجر و جمعیت‌پذیری این شهرستان است و گرمسار در حوزه اشتغال نقش فرامنطقه‌ای ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.