رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۴ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات انجام شده طی دیروز را ۱۴ مورد اعلام کرد و گفت: حریق در آسانسور مجتمع مسکونی در خیابان زکی زاده واقع در منطقه کمپلوی شمالی با تلاش نیرو‌های امدادی اطفاء شد.

او به اطفاء حریق یک دستگاه کاپرا در مسیر میدان پنج نخل به سمت پل چهارشیر که به علت نقص فنی از قسمت موتور خودرو رخ داده بود، اشاره کرد و افزود: آتش سوزی‌های کنتور برق ساختمان‌های مسکونی در مناطق کمپلو خیابان هلالی و گلستان خیابان مهر و همچنین ترانس برق در منطقه پردیس مهار شدند.

قنبری اطفای حریق در بانک سپه در منطقه ۲۴ متری که به علت اتصال برق کولر ۲ تیکه و امدادرسانی به کارگر ساختمانی ۲۳ ساله در منطقه فرهنگ شهر، خیابان ساعی ۵ که حین کار در ساختمان نیمه کاره در اثر برخورد بالابر ساختمانی از ناحیه کمر دچار آسیب شده بود و تحویل وی به عوامل امدادی اورژانس ۱۱۵ از دیگر عملیات‌های انجام شده برشمرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه آتش نشانان در جایگاه سوخت CNG در منطقه گلستان بلوار کارگر شرقی با ایمن سازی، نشت گاز پژو را رفع و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند، ادامه داد: نیرو‌های عملیاتی در عملیات نجات از کابین آسانسور در منطقه کیانپارس خیابان پهلوان شرقی و خیابان مهر و مناطق نادری، شهرک آغاجری، بلوار امام شرقی و زیتون کارگری ۶ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.