مدیر مخابرات منطقه خوزستان از اجرای عملیات توسعه و ارتقاء شبکه دیتا با افزایش پهنای باند و انجام عملیات فنی در مرکز تلفن ایذه خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: توسعه و افزایش پهنای باند و ارتقاء کیفی دیتای خانگی مشترکان Adsl با انجام عملیات فنی با هدف ارائه خدمات مطلوب برای جلب رضایت مردم استان و با هدف پاسخگویی به نیاز‌های ارتباطی و مخابراتی مشترکان در دستور کار است.

او با بیان اینکه با ارتقاء و توسعه کیفی شبکه دیتا در شهرستان ایذه، مشترکان مناطق دهدز به موزرم و کاشلکی به ترشک از خدمات اینترنت خانگی مطلوب و پایدارتر و با سرعت‌های بالاتری بهره‌مند شدند، افزود: توسعه بستر‌های مخابراتی در همه حوزه‌ها به ویژه در بخش شبکه دیتا عاملی برای کاهش هزینه ها، مدیریت زمان و انجام کار‌های روزمره مردم بوده که آمار بهره گیری مردم از این بستر بیانگر این مهم است.

فلاح زاده اظهار داشت: تعامل و همکاری مشترکان مخابراتی با این حوزه قابل تقدیر است و امیدواریم با تداوم این روند شاهد پیشرفت و توسعه شبکه مخابراتی بیش از پیش در استان خوزستان باشیم.

این مقام مسئول بیان کرد: مخابرات منطقه خوزستان مخابرات در همه حال با پایداری و توسعه ارتباطات همه سعی و تلاش خود را برای حمایت، پشتیبانی و ارائه خدمات نوین مخابراتی به هم استانی‌ها به کار گرفته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.