رقابت‌های فوتبال لوشامپیونه در هفته چهارم با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپبیونه) با برگزاری ۴ دیدار به صورت همزمان پیگیری شد.

استراسبورگ ۳ - برس یک

گل‌های این بازی را پرکیچ، دوورنه (گل به خودی) و توماسوم به ترتیب در دقایق ۲۴، ۴۲ و ۸۴ برای تیم استراسبورگ و کاردونا در دقیقه ۲۶ برای تیم برس به ثمر رساندند.

تیم استراسبورک با پیروزی د این بازی ۴ امتیازی شد و در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفت. تیم برس نیز با ۲ امتیاز در رده هجدهم جدول قرار گرفت.

آنژه ۲ - رن صفر

گل‌های این بازی را بوفال و چو به ترتیب در دقایق ۵۷ و ۸۸ برای تیم آنژه به ثمر رساندند. تیم آنژه با کسب ۳ امتیاز این بازی و با یک امتیاز بیشتر نسبت به پاری سن ژرمن در رتبه اول جدول لوشامپیونه قرار گرفت. تیم رن نیز با ۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.

کلرمون ۲ - متز ۲

گل‌های این بازی را پابو و راشایی در دقایق ۳۵ و ۵۸ برای تیم کلرمون و نیامه از روی نقطه پنالتی و داسماس (گل به خودی) به ترتیب در دقایق ۱۰ و ۲۹ برای تیم متز به ثمر رساندند.

تیم‌های کلرمون و متز با تساوی د این بازی به ترتیب با ۸ و ۳ امتیاز ب ترتیب در رده‌های سوم و پانزدهم جدول قرار گرفتند.

لانس ۲ - لوریان ۲

گل‌های این بازی را کلاوس و فوفانا به ترتیب در دقایق ۲۴ و ۷۰ برای تیم لانس و لائورینته و مونکوندویت در دقایق ۲۷ و ۳۵ برای تیم لوریان به ثمر رساندند.

تیم‌های لانس و لوریان با تساوی در این مسابقه به ترتیب با ۶ و ۵ امتیاز در رتبه‌های ششم و هفتم جدول لوشامپیونه قرار گرفتند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار