نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تبیین درست حقایق و تبلیغ واقعیت ها از جمله وظایف مسلمانان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر که با حضور استاندار خراسان جنوبی و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گفت: معیار ما دولت اسلامی در تراز انقلاب و الگو گیری از شهیدان رجایی و باهنر است.

او افزود: این دو شهید مجاهد در دوران کوتاه خدمتشان با وجود یکه تازی‌های آمریکا و نفوذ بر افکار مردم، توانستند خوب عمل کرده و بیشترین تأثیر را در جامعه ما بگذارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به بی منطق بودن دشمنان و عدم پایبندی غربی‌ها به قانون به ویژه قوانین بین المللی، بیان کرد: غربی‌ها سعی در جذب افکار مردم دارند و گروهی که غرب گرا هستند و در برابر ظلم آنان سکوت می‌کنند، در جنایات آنان شریک هستند.

نماینده ولی فقیه در استان به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی نیز اشاره کرد و ادامه داد: ترور این شخصیت تأثیر گذار و محبوب جهانی در خاک کشوری دیگر، مخالف قوانین بین المللی است و اوج پستی غربی‌ها سکوت در برابر جنایات داعش و ظلم به مردم مظلوم سوریه، لبنان و یمن است.

او عنوان کرد: وظیفه ما به عنوان یک مسلمان، تبیین درست حقایق و تبلیغ واقعیت‌ها از یک طرف و تعریف و نمایان کردن ماهیت دشمنان از سوی دیگر است تا مردم بتوانند با آگاهی دشمن را شناخته و عادلانه راه حق را در پیش گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه سخنان خود به انتخاب درست مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: حالا که فرصت مناسبی برای کشور رنج کشیده ما فراهم شده باید با همکاری و ایده‌های اسلامی و همینطور پیاده کردن روح قانون اساسی که روح اسلام است، از منافع حزبی و قومی چشم پوشی کرده و از این فرصت برای خدمت به مردم و رسیدن به موفقیت‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.