۱۴ طرح بزرگ عمرانی در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری رسید

۱۴ طرح بزرگ عمرانی امروز با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ۱۴  طرح بزرگ عمرانی امروز با حضور استاندار گیلان و حمیدرضا مومنی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری رسید.

با بهره برداری از این واحد‌های تولیدی و خدماتی که با بیش از ۴۱۰ میلیارد تومان هزینه اجرا شده است، برای ۶۲۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

این طرح‌ها شامل مجموعه تفریحی دریایی مارینا با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار، بهره برداری از واحد صنعتی تولیدی پوشاک با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، ۳ پروژه عمرانی روستایی با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و بهره برداری از یک باب انبار سرپوشیده با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی بود.

ارسلان زارع، استاندار گیلان در آیین افتتاحیه طرح‌های عمرانی و زیرساختی منطقه آزاد انزلی گفت: منطقه آزاد انزلی یکی از سازمان‌های پیشتاز استان در حوزه توسعه در همه بخش هاست.

او افزود: با افتتاح طرح‌های زیرساختی، صنعتی و عمرانی در منطقه آزاد انزلی فرصت اشتغال مناسبی برای جوامع محلی و مردم گیلان ایجاد شده و توسعه ظرفیت‌های همه جانبه زمینه توسعه و افزایش مراودات گیلان و ایران با کشور‌های منطقه را بیش از پیش فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.