مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: پنج هزار و ۸۲ انشعاب مشهود و نامشهود غیرمجاز برق امسال در این استان قطع و جمع‌آوری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، فریدون خودنیا،مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: در راستای مصرف بهینه برق و گسترده‌تر شدن خدمات برق رسانی در این استان ۲ دستگاه پست پرتابل جهت استفاده در موارد ضروری و۶ فیدر جدید راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته ۲۲ روستای این استان برق رسانی شده است اظهار داشت: ۵۵۷ دستگاه ترانسفورماتور توزیع، ۱۸۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۴۱۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط در این مدت در استان ایجاد شده است.

خودنیا با اشاره به اینکه ۱۶ هزار و ۵۷۶ دستگاه چراغ برق روشنایی معابر در استان نصب شده است ادامه داد: همچنین کاهش تلفات انرژی برق در استان از ۹.۲۷ به ۸.۸۴ درصد در یک سال کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: احداث و بهره برداری از نیروگاه آبی ۳۰۰ کیلو واتی شول آباد، ۱۲ نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۳۶ کیلو وات و بهره برداری یک واحد نیروگاه گازی توسط بخش خصوصی در بروجرد به ظرفیت هفت مگاوات از دیگر اقدامات این شرکت در یک سال گذشته بوده است.

۵۶۴ هزار و ۷۰۲ مشترک برق خانگی، ۲ هزار و ۷۳۰ مشترک صنعتی، ۱۳ هزار ۲۲۹ مشترک اداری و هشت هزار و ۸۸۹ مشترک کشاورزی در این استان وجود دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.