فاطمه زرین ماه به عنوان مشاور حقوقی و سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون کشتی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه زرین ماه وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی به عنوان مشاور حقوقی و سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون کشتی منصوب شد.

مشاور حقوقی نهاد‌ها و شرکت‌های مهم و حضور مستمر در دعاوی حقوقی و کیفری از سوابق زرین ماه می‌باشد.

فدراسیون کشتی از زحمات و تلاش‌های حمیدرضا اورسجی رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون کشتی که به دلیل مشغله کاری و بیماری از این سمت استعفاء کرده بود، قدردانی می‌نماید.

حمیدرضا اورسجی رئیس پیشین کمیته انضباطی درباره علت جدایی اش از فدراسیون کشتی گفت: از مدیریت فدراسیون بسیار سپاسگزارم که شرایطی را فراهم نمود تا بتوانم حدود ۱۸ ماه به عنوان مشاور حقوقی و رئیس کمیته انضباطی در خدمت جامعه‌ی کشتی باشم.

وی افزود: به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کشتی، افتخار می‌کنم که در این مدت در خدمت این جامعه پرافتخار بودم و امیدوارم که عملکردم مورد رضایت قرار گرفته باشد.

اورسجی تصریح کرد: در مدت حضور در فدراسیون کشتی مسائل و موارد مختلف حل و فصل شد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به برگزاری بیش از ۱۰۰ جلسه انضباطی و احصاء حق کشتی گیران و مربیان با کمترین تنش و به صورت کدخدامنشی بود. همچنین لوگو و سربرگ فدراسیون برای اولین بار ثبت رسمی شد و ملکی که متعلق به فدراسیون کشتی بود، بعد از ۲۵ سال سند آن به نام فدراسیون زده شد.

وی ادامه داد: پیگیری مشکلات حقوقی و کیفری فدراسیون، از جمله بحث مالیات، طلبکاران و بدهکاران نیز یکی از موارد مهمی بود که در این مدت به آن پرداختیم و اکثر آن‌ها نیز به نتیجه رسید.

اورسجی اظهار داشت: ۴ الی ۵ ماه است که مشغله‌ی کاری بنده در شهرداری بسیار زیاد شده و پیگیری کار‌های حقوقی و انضباطی فدراسیون و همینطور امور مربوط به شهرداری، فشار مضاعفی را بر من داشت و این موضوع باعث شد تا مشکلاتی در سلامتی بنده به وجود آید که طبق تجویز و صلاحدید پزشک، می‌بایست قسمتی از مشغله کاری خود را کم می‌کردم و با توجه به اینکه بنده کارمند رسمی شهرداری هستم، علیرغم میل باطنی تصمیم گرفتم که دیگر در فدراسیون حضور نداشته باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که در این مدت به بنده لطف داشتند تشکر می‌کنم و آرزویم موفقیت و سربلندی تیم‌های کشتی در میادین پیش رو است.

تغییر جدید در فدراسیون کشتی/ یک خانم سرپرست کمیته انضباطی شد

همچین فاطمه زرین ماه، مشاور حقوقی و سرپرست کمیته انضباطی پس از قبول مسئولیت در فدراسیون کشتی اظهار داشت: ابتدا از رئیس فدراسیون کشتی به جهت اعتماد به بنده قدردانی می‌کنم، چراکه حضور یک بانو در کمیته‌ی انضباطی فدراسیون کشتی، برای اولین بار اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: تجربیات خوبی را در امور حقوقی دارم و هم اکنون نیز بعنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به کار هستم.

زرین ماه تصریح کرد: چندین سال است به عنوان مشاور حقوقی با چند فدراسیون ورزشی همکاری دارم و به محیط ورزش آشنا هستم.
سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در مورد اهداف خود در این کمیته گفت: اول اینکه پرونده‌های نیمه تمام را که از قبل مانده با کمک سایر همکاران به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از زحمات همکاران قبلی در فدراسیون، قصد داریم آیین نامه جدید حقوقی و انضباطی فدراسیون کشتی را تنظیم کنیم تا بتوانیم در حل پرونده‌های انضباطی بیشتر به کشتی گیران و مربیان کمک کنیم.

زرین ماه در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم حضور و عملکردم در فدراسیون، ضمن رضایت جامعه‌ی کشتی، باعث شود تا اعتماد به بانوان در این زمینه بیشتر شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار