تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضوری پر قدرت در مسابقات جام جهانی فردا در دیداری دوستانه به مصاف بلاروس خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی قرار است در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲ دیدار دوستانه برابر بلاروس برگزار کند. این دیدار به میزبانی بلاروس و در شهر مینسک برگزار خواهد شد. کاروان تیم ملی فوتسال کشورمان شب گذشته به مینسک رسید و بازیکنان امروز بعد از استراحتی کوتاه خودشان را برای بازی فردا آماده می‌کنند.

تیم‌های ملی فوتسال ایران و بلاروس آذر ماه سال ۱۳۹۸ در تورنمنت ۳ جانبه مشهد به مصاف هم رفتند که در آن بازی بلاروس موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ برابر تیم ملی کشورمان به پیروزی دست پیدا کند. حال ملی پوشان کشورمان برای جبران آن نتیجه فردا با تمام توان به میدان خواهند رفت تا بتوانند با بردی شیرین پا به رقابت‌های جام جهانی بگذارند.

در تورنمنت ۳ جانبه مشهد علاوه بر ایران، اسلواکی و بلاروس حضور داشتند که تیم ملی فوتسال بلاروس در آن بازی‌ها موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند. همچنین ایران و اسلواکی هم به ترتیب دوم و سوم شدند.


بیشتر بخوانید


تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از بازی با بلاروس روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه به ایران باز خواهد گشت و بعد از ۲ روز استراحت تمرینات تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی در تهران آغاز خواهد شد.

نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است. ملی پوشان کشورمان در اولین بازی خود باید روز سه شنبه ۲۳ شهریور باید به مصاف صربستان برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.