سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: مشاوره و آموزش حقوقی رایگان به آحاد مردم در مساجد و دفتر مشارکت نهاد‌های مردمی ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،بهادر اسدی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان اظهار کرد: مسائل حقوقی که مردم با آن درگیر هستند هزینه بر است و برای یک مشاوره حقوقی هزینه زیادی باید پرداخت کنند.

اسدی تصریح کرد: ما به عنوان دستگاه قضایی وظیفه داریم خدماتی را به مردم و مستضعفان ارائه دهیم تا بتوانیم عدالت اسلامی و خدمات‌رسانی را به شکل شایسته در بین جامعه احیا کنیم.

او با اشاره به همکاری و تعامل با تعدادی از حقوقدانان و مشاوران برجسته و توانمند استان، افزود: استفاده از ظرفیت آنها جهت ارائه مشاوره و آموزش حقوقی رایگان به آحاد مردم در مساجد و دفتر مشارکت نهاد‌های مردمی همکار واقع در محل معاونت اجتماعی دادگستری از خدماتی است که در این معاونت ارائه می‌شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان اضافه کرد: طرح ارائه خدمات مشاوره‌ای و حقوقی به جامعه در دفتر مشارکت نهاد‌های مردمی بصورت آزمایشی آغاز شده و ما برای گسترش این طرح به دنبال ساماندهی حقوقدانان استان هستیم تا بتوانیم آموزش مسائل حقوقی را در سطح جامعه در سراسر استان در مساجد احیا کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.