رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: عملیات آبرسانی به روستاهای میرحاج و گرم آب به همت بسیج سازندگی انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در دیدار با طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه هدف اصلی سپاه و بسیج محرومیت زدایی از سراسر استان است گفت: در این راستا تمام ظرفیت سپاه و بسیج برای همکاری با نهاد‌های مختلف و خدمت رسانی به مردم به میدان آمده است.

مهدی کاشفی افزود: بسیج و سپاه رسالت خدمت‌رسانی به مردم محروم و در یک کلام محرومیت‌زدایی را به مأموریتی اصلی و مهم برای خود تبدیل کرده است و به عبارتی نگاه مجموعه نگاهی مأموریت محور در این حوزه است.

او با اشاره به پروژه آبرسانی به روستا‌های گرم آب و میرحاج از روستا‌های توابع شهرستان میامی افزود: آبرسانی به روستا‌ها در قالب اجرای پروژه اصلاح شبکه، احداث خط انتقال آبرسانی و ایجاد مخزن آب انجام خواهد شد.

مهدی کاشفی با تقدیر از تلاش‌های شرکت آب و فاضلاب استان و همکاری‌های مطلوب برای آبرسانی به روستا‌ها افزود: پروژه انتقال آب به روستا‌های گرم آب و میرحاج با مشارکت و همکاری آب و فاضلاب استان انجام خواهد شد.

او  با بیان اینکه در حال حاضر آب روستا با استفاده از تانکر تامین می‌شود افزود: با اجرای این پروژه بخش قابل توجهی از مشکلات آب روستائیان حل خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار گروه‌های جهادی بسیج در حوزه محرومیت زدایی افزود: فعالسازی و تقویت هر چه بیشتر این گروه‌ها در سراسر استان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

او افزود: در حوزه محرومیت‌زدایی تمام پهنه استان در دستور کار ما قرار دارد و از تمام ظرفیت و توان برای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم استفاده خواهیم کرد.

طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز با تقدیر از تلاش‌های بسیج و سپاه در جهت خدمت به مردم و آبرسانی به روستا‌های استان گفت: اهداف دو سازمان هم راستا با یکدیگر و در جهت محرومیت زدایی بوده و با همه توان آماده همکاری در این حوزه هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.