معاون برنامه ریزی و توسعه منابع بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از برگزاری هفت هزار ساعت آموزش به شیوه‌های مجازی و نیمه حضوری در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

 ناصر روانبخش معاون برنامه ریزی و توسعه منابع بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بی توجهی به امر آموزش یکی از آسیب‌پذیرترین امور در عصر کرونا می‌باشد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: آموزش کارکنان  اداره کل نه تنها متوقف نشده، بلکه با استفاده از فرصت تعطیلات اجباری ناشی از موج‌های مکرر شیوع کرونا رشد چشمگیری نیز داشته است.

وی افزود: علت تحقق این امر بهره گیری از سامانه‌های آموزش الکترونیکی (LMS) و استفاده از محتوای چند رسانه‌ای به صورت‌های متفاوت آفلاین، آنلاین و نیمه حضوری در برگزاری دوره‌ها می‌باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع عنوان کرد: در پنج ماهه اول امسال تعداد ۲۰ دوره آموزشی کوتاه مدت با میزان بیش از هفت هزار ساعت نفر عمدتا در حوزه‌های امور بندری، دریایی، تجاری و اقتصادی، امور اداری، مذهبی و زبان انگلیسی برگزار و دوره‌هایی دیگر نیز برای ماه شهریور برنامه‌ریزی و در حال برگزاری می‌باشد.

به گفته وی، عمده دوره‌های فوق پس از دو نوبت نیازسنجی از بخش‌ها و واحد‌ها استخراج و بعد از اخذ مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ترویج کتابخوانی، پذیرش دانشجویان متقاضی کارورزی در بندر، راهنمایی و ارائه مشاوره برای پژوهشگران و پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با بندر از دیگر فعالیت‌های آموزش بندر چابهار می‌باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار