فرماندار بهبهان گفت: در حوزه عمران روستایی سال خوبی را پشت سرگذاشته ایم و از نظر بهسازی معابر و رفع مشکلات آب شرب خوب عمل کردیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان گفت: در حوزه عمران روستایی سال بسیار خوبی را پشت سرگذاشته و از نظر بهسازی معابر و رفع مشکلات آب شرب خوب عمل کردیم و بالای ۸۰ میلیارد تومان در حوزه گاز رسانی و توزیع سرمایه گذاری شده و به بهره برداری رسیدیم.

او با بیان اینکه در حوزه برق بهبهان تنها مقطع زمانی کوتاهی مشکلات قطعی داشتیم و توانستیم چالش‌ها را پشت سر بگذاریم، افزود: دستگاه‌های خدمات رسان ما از جمله کمیته امداد و بهزیستی در استان از لحاظ عملکرد اول هستند و بهترین عملکرد را داشتند.

زمانی اصل بیان داشت: تمام پروژه‌های راهسازی ما دارای اعتبار شده اند و به خوبی درحال انجام هستند و با کسب اعتبارات ملی به زودی به بهره برداری خواهند رسید و در حوزه گردشگری فعالیت‌های خیلی خوبی داشتیم که از جمله آن توسعه پلاژ‌های مارون، ایجاد طرح‌های بوم گردی و ... را می‌توان نام برد.

فرماندار بهبهان ادامه داد: در تابستان امسال تنها شهرستانی بودیم که چالش آبی نداشتیم و اعتبارات بسیار خوبی در حوزه‌های آب و سایر مسئولیت‌های اجتماعی از سوی پالایشگاه‌های ما به شهرستان اختصاص داده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس مشارکت بسیار خوبی در حوزه آب، عمران، راه اندازی فرودگاه و ... انجام داده است و در حوزه مخابرات و زیرساخت‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و در حوزه مخابرات در یک سال گذشته بالای یکصد میلیارد تومان اعتبار کسب و هزینه نمودیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.