رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوت بیمار کرونا مثبت در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان نداشتیم.

سید محمد هاشمی شهری  رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:با این وجود نتیجه آزمایش کرونای ۲ تن از هم استانی‌های عزیزمان که در روز‌های گذشته در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر فوت کرده بودند امروز مثبت شد و به همین دلیل ۲ مورد به آمار متوفیان کرونا مثبت استان اضافه شد و متاسفانه به ۲۴۳۲ نفر رسید.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت اخیر ۱۹۱ نفر از بیماران کرونا مثبت نیز توسط مجموعه همکارانمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی استان شناسایی شدند و بدین ترتیب تعداد کل موارد مثبت آزمایشگاهی به ۱۱۶۳۷۵ نفر رسیده است.

هاشمی گفت: صبح امروز تعداد کل موارد بستری با علایم تنفسی اعم از مشکوک و قطعی کرونا هم برای نخستین بار در ۲ ماه اخیر به کمتر از ۴۰۰ نفر رسید و خوشبختانه در روز گذشته ۵۹ نفر از بیماران عزیز تنفسی هم با حال عمومی مناسب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: از مجموعه کارکنان بهداشت و درمان و از کسانی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: استمرار روند کاهشی موارد مثبت، موارد بستری و موارد فوت به رفتار‌های جمعی همه ما در جایگاه مسئول و مردم عادی ارتباط دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار