استاندار کرمانشاه گفت : «سروران» یکی از قدیمی‌ترین پادگان‌های شهر کرمانشاه است که حدود ۲۴۰ هکتار وسعت دارد و در درون محدوده خدماتی شهر قرار گرفته است که باید به خارج از شهر منتقل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : ستاد نیرو‌های مسلح از رهبر معظم انقلاب تقاضا کرد که پادگان سروران به خارج از شهر منتقل شود و خوشبختانه این اتفاق در حال رخ دادن است.

او گفت : با اشاره به اینکه روند انتقال پادگان سروران به خارج از شهر بسیار طول کشیده، از سال ۹۳ تلاش‌های زیادی برای انجام اینکار صورت گرفته، ولی پیشرفت چندانی نداشته است. خوشبختانه امروز توافق نهایی صورت گرفت و تا یک ماه دیگر مصوبات شورای برنامه ریزی، کمیسیون ماده ۵ و کمیته کار به شورای عالی معماری و شهرسازی ارائه می‌شود.

او ادامه داد: از این ۲۴۰ هکتار حدود ۷۰ هکتار به معابر عمومی اختصاص دارد که در زمینه بهبود ترافیک شهر اثرگذار است و سرانه فضای سبز مجموعه۲۴ متر است که از سرانه کشوری بیشتر است.

مدیر ارشد استان ادامه داد: در مجموع این محدوده می‌تواند بستر ۷ الی ۸ هزار میلیارد سرمایه گذاری را در شهر ایجاد کند و یک فرصت بسیار خوب برای رونق اقتصادی ایجاد می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.