پایتخت شور و شعور حسینی داغدار شد+فیلم

پیکر مطهر مادر شهید مجید شهریاری ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری تشییع و در قطعه مادران شهدای بهشت زهرا(س) زنجان به خاک سپرده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قمرتاج زینعلی مادر شهید مجید شهریاری روز جمعه در سن ۷۳ سالگی به علت ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های زنجان دار فانی را وداع گفت و پس از ۱۱ سال تحمل رنج فراق به فرزند شهیدش پیوست.

شهید مجید شهریاری در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در زنجان به پایان رساند.

وی با کسب رتبه ۲ در سال ۱۳۶۳ در آزمون ورودی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته مهندسی الکترونیک پذیرفته شد، سپس در سال ۱۳۶۷ با کسب رتبه نخست در آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی هسته‌ای در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و در نهایت در سال ۱۳۷۷ موفق شد که دکترای خود را در رشته علوم و تکنولوژی فناوری هسته‌ای از دانشگاه امیرکبیر دریافت کند.

او پس از استعفا از دانشگاه امیرکبیر به خاطر نبود بستر مناسب برای همکاری وی در سال ۱۳۸۰ به دانشگاه شهید بهشتی پیوست و در سال ۸۵ با راه‌اندازی دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی به عضویت هیأت علمی آن درآمد.

شهید مجید شهریاری دانشمند فرزانه و استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی ایران سرانجام در تهران در ۸ آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: دفاع مقدس ، مادر شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.