مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل از راه اندازی دستگاه سونوگرافی پیشرفته در بیمارستان محلی این شهرستان برای نخستین بار خبر داد.

 مازیار مولایی پارده مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با پیگیر‌های انجام شده و با متقاعد کردن مسئولان دانشگاه، کسب مجوزات مربوطه و با حمایت‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، همکاری ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مشاور ریاست دانشگاه، دستگاه سونوگرافی پیشرفته را تحویل گرفتیم، که به یاری خداوند متعال در هفته جاری نصب خواهد شد.

او با بیان اینکه  این دستگاه دارای ۳ پروب  بوده و قابلیت بررسی‌های مختلف با کیفیت بالا را دارد، افزود: نبود این دستگاه در شهرستان، موجب مراجعه روزانه مردم به سایر شهرستان‌های همجوار می‌شد که در کنار سختی بیماری، تحمیل هزینه اضافی و خطرات جاده‌ای را نیز به مشکلات آنان اضافه می‌کرد. اما با تجهیز مرکز به این دستگاه به علت تعرفه دولتی و سهولت دسترسی به آن ممکن است از سایر شهر‌های اطراف هم به ما مراجعه نمایند.

پیش از این نیز دستگاه پیشرفته رادیوگرافی فک، دهان و دندان (opg)  طی ماه‌های اخیر نصب و راه اندازی شده بود که هم اکنون در حال ارایه خدمت به همشهریان عزیز است و بخش مهمی از مراجعه به شهر‌های همجوار را کم کرده است بواسطه  این دستگاه ۲ مطب خصوصی دندانپزشکی نیز در طی روز‌های آینده در هفتکل افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.