همزمان با هفته دولت ۱۲ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز شنبه ششم شهریور ۱۴۰۰ و همزمان با هفته دولت ۱۲ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری شد.

سید شجاع زیلابی فرماندار کیار گفت: برای اجرای این طرح‌ها با کاربری زیرساخت، آموزشی و کشاورزی از سوی پنج دستگاه اجرایی ۱۳۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: از این مبلغ ۲۴ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، ۱۲ میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال بودجه استانی، پنج میلیارد ریال اعتبار داخلی، ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی، ۳۸ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال آورده شخصی متقاضیان و ۲ میلیارد ریال از سایر ردیف‌های اعتباری بوده است.

زیلابی اضافه کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرستان کیار در هفته دولت امسال زمینه اشتغال مستقیم برای ۵۷ نفر فراهم شد.

او ادامه داد: همچنین همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی جدید با ۴۰۷ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال در شهرستان کیار آغاز شد.

مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از دهه فجر سال ۱۳۹۲ تا هفته دولت امسال ۵۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال برای اجرای سه هزار و ۴۴۲ طرح در این استان هزینه شده است.

او افزود: در این مدت ۴۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال برای آغاز عملیات اجرایی ۶۴۹ طرح عمرانی جدید در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار