رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: میزان تردد در مشهد حدود ۲۰ درصد کاهش یافته و به ۵۵ درصد رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه  میزان تردد در مشهد در دو هفته اخیر تا ٥٥ درصد کاهش داشته است، گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد بین استانی در سراسر کشور از ۲۴ مرداد ماه آغاز شد و تا پنجم شهریور ماه ادامه یافت، میزان تردد در مشهد حدود ۲۰ درصد کاهش و در ادامه اجرای آن، کاهش تردد به ۵۵ درصد نیز رسید.

او افزود: طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمام شهر‌های استان با جدیت اجرا می‌شود و تخلفات از طریق دوربین‌ها ثبت می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: ۲۷ شهرستان از مجموع ۳۳ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در شرایط زرد قرار دارند.


بیشتر بخوانید


دهنوی بیان کرد: بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون چهار میلیون و ۸۶۹ هزار و ۴۱۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ جان ۱۰۵ هزار و ۲۸۷ نفر را نیز تاکنون در کشورمان گرفته است. همچنین چهار میلیون ۸۴ هزار و ۹۹۱ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.

او تصریح کرد: وزارت بهداشت اعلام کرده است  هم‌اکنون ۳۵۹ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهرستان در شرایط نارنجی و ۳۰ شهرستان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

 

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.