رئیس‌سازمان مدیریت، برنامه و بودجه استان‌همدان از توزیع ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی امسال در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید اسکندر صیدایی ،رئیس‌سازمان مدیریت، برنامه و بودجه استان‌همدان  گفت:سازمان برنامه و بودجه امسال  دارای هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی است که این بودجه در شهرستان‌های استان تقسیم و توزیع شده است.

او با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته برای محرومیت‌زدایی، افزود: ۴۶۰میلیارد تومان اعتبار در راستای محرومیت‌زدایی درنقاط محروم استان اختصاص یافته و طرح های آب، راه و مسکن را شامل می‌شود.

این مقام مسئول با تأکید بر میزان پروژه‌های موجود در استان، تصریح کرد: در سال‌جاری حدود ۲۰۰۰ پروژه در سطح استان در حوزه‌های مختلف در دست اجرا بوده و فرآیند‌های اعتبار رسانی، پیشرفت فیزیکی و اثرگذاری آن‌ها در زندگی مردم توسط سازمان برنامه و بودجه نظارت می‌شود.

صیدایی به حمایت از ایجاد گلخانه در سطح استان اشاره کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سازمان برنامه و بودجه اضافه کردن سالانه ۱۰۰هکتار گلخانه در استان در دست اقدام است.

او بیان کرد: پروژه‌های دیگر از جمله توسعه باغداری، توسعه کشاورزی‌نوین، راه‌سازی، پروژه‌های گردشگری و بوم‌گردی در دست اجراست.

رئیس‌سازمان مدیریت، برنامه و بودجه استان‌همدان   با اشاره به دیگر وظایف سازمان برنامه‌و بودجه، گفت: از دیگر وظایف این سازمان پشتیبانی از حقوق و مزایا و سایر هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی بوده که در این راستا ۵۳۰ میلیارد تومان اعتبار در سال‌جاری اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.