طرح آبرسانی به ۳ روستای میاندورود با هدف تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران اعلام کرد:همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و با حضور نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل آبفا مازندران، فرماندار و امام جمعه میاندورود، طرح آبرسانی به روستا‌های بادله، کیاپی و لالیم با هدف تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار و رفع مشکل کمبود آب در شهرستان میاندورود به بهره برداری رسید.

زارعی نماینده مردم شهر‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش مدیرعامل و کارکنان شرکت در تامین آب شرب، مسئله آب را از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر مردم دانست و گفت: طرح‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای رفع کمبود آب مشترکین در حال اجراست.

دکتر بابایی دیگر نماینده مردم شهر‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز بر تاکید بر اینکه خدمت رسانی بهینه، اصول و سرلوحه کار دست اندرکاران باشد، مردم استان را شایسته دریافت بهترین خدمات دانستند.

برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه عملیات طرح آبرسانی به روستا‌های بادله، کیاپی و لالیم در امسال آغاز شد، گفت: در این طرح ۵۳۰۰ متر خط انتقال آب به قطر ۲۰۰ میلی متر برای انتقال آب به مخزن کیاپی، ۲۰۰ متر خط ۲۰ کیلووات در روستای بادله و نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ شناور برای تامین آب شرب روستای لالیم به اجرا در آمد.

او اعتبار صرف شده برای اجرای این طرح‌ها را ۴۵ میلیارد ریال دانست و افزود: ۱۵۰۰ خانوار در این شهرستان از مزایای این طرح‌ها برخوردار شدند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.