سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخ‌ها قبل از دیدار این تیم مقابل استقلال تاجیکستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با شبکه ورزش تاجیکستان درباره شناخت خود از استقلال تاجیکستان (دوشنبه) بیان کرد: شناخت زیادی قبل از رویارویی با استقلال دوشنبه درباره فوتبال تاجیکستان نداشتم، اما می‌دانم که استقلال تیمی منظم، جوان، بادوندگی بالا و یکدست است.

او افزود: به استقلال بابت صعود و صدرنشینی در مرحله گروهی تبریک می‌گویم. استقلال شگفتانه لیگ قهرمانان آسیا بود و توانست با شایستگی به مرحله بعدی راه پیدا کند. آنها تیم منظمی هستند و نظم تاکتیکی خوبی دارند. فکر کنم این یک شروع خوب برای فوتبال تاجیکستان باشد. می‌دانم آنها هم مثل ایران استعداد‌های خوب فوتبالی و جوانان آینده داری دارند.


بیشتر بخوانید 


گل محمدی در مود ورود احتمالی هواداران برای تماشای این بازی گفت: خیلی وقت است که استادیوم با هوادار ندیده ام. نمی‌دانم اجازه می‌دهند کل ظرفیت استادیوم پر شود یا نه اما با توجه به شیوع ویروس کرونا خیلی خوشحال می‌شوم که از نزدیک تماشاگران تاجیک و هواداران استقلال دوشنبه را ببینم.  

سرمربی پرسپولیس در پایان ظهار داشت: این اولین سفر من به تاجیکستان خواهد بود، اما می‌دانم مردم این کشور مشترکات فرهنگی زیادی با ایران دارند و از همه مهمتر زبان مردم دو کشور فارسی است که زبان شیرین و زیبایی است. خیلی مشتاقم و دوست دارم که این سفر انجام شود که کشور دوست، برادر و زیبای تاجیکستان را از نزدیک ببینم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار