مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توسعه و ارتقاء بستر شبکه فیبر نوری در شهرک صنعتی سربندر، امکان برقراری ارتباطات مخابراتی مختلف فراهم شد.

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پیرو تفاهم نامه فی ما بین شهرک‌های صنعتی استان و به منظور توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی، استفاده از خدمات و شبکه‌های مخابراتی برای اقتصاد این مناطق و دیگر فعالیت‌های اجتماعی امری ضروری و اجتناب ناپذیر شده است.

او افزود: به همین منظور پایداری و ارتقاء کیفیت شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان به منظور جلب رضایتمندی آنها، عملیات ارتقاء و توسعه فیبر نوری در شهرک‌های صنعتی با هدف رفع نیاز‌های تولیدکنندگان داخلی در دستور کار کارکنان فنی شبکه مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

فلاح زاده با بیان اینکه اجرای این عملیات با تلاش گسترده کارشناسان فنی حوزه شبکه مخابرات منطقه خوزستان، در کمترین زمان ممکن اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت، اظهار کرد: با این اقدام مشترکان در این شهرک صنعتی از خدمات با کیفیت مطلوب و افزایش سرعت تبادل اطلاعات بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.