معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد گفت: مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان در محل دبیرستان شهید بهشتی با تزریق دز دوم واکسن کرونا آغاز شد.

رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: مرحله نخست واکسیناسیون فرهنگیان این شهرستان شامل معلمان، نیرو‌های اداری و آموزشی رسمی و غیررسمی از طریق هماهنگی صورت گرفته با مرکز بهداشت در دبیرستان شهید بهشتی واقع در میدان مادر به عنوان پایگاه اختصاصی تجهیز و انجام شده است.

وی با اشاره به آغاز تزریق دز دوم واکسیناسیون فرهنگیان از صبح امروز، افزود: فرهنگیانی که موفق به دریافت دز اول واکسن نشده اند با آغاز مرحله دوم می‌توانند برای دریافت دز اول مراجعه کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد اذعان کرد: حدود ۳ هزار نفر از پرسنل آموزش و پرورش این شهرستان در مرداد ماه دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

این مقام مسئول درباره نحوه مراجعه فرهنگیان به مراکز تزریق واکسن کرونا نیز یادآور شد: براساس برنامه ریزی‌ها، فرهنگیان می‌توانند طبق نوبت دهی که از طرف مدیران مدارس به آن‌ها ابلاغ شده است، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.