رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به کُند بودن روند رزرو نوبت در سامانه نوبت‌دهی تعویض پلاک، علت آن را افزایش تعداد متقاضیان دانست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به کُند بودن روند رزرو نوبت در سامانه نوبت‌دهی تعویض پلاک، علت آن را افزایش تعداد متقاضیان دانست و گفت : مراکز تعویض پلاک سطح استان با ۵۰ درصد ظرفیت، مشغول پذیرش و ارائه خدمت هستند.

ساو گفت : با توجه به تعطیلی‌های قبلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک به خاطر وضعیت قرمز کرونا و تعداد بالای متقاضیان، با پیگیری پلیس راهور مقرر شد این مراکز بازگشایی شده تا بتوانند فعالیت داشته و خدمات ارائه کنند.

او در خصوص خطای سامانه و مشکلاتی که در سامانه نوبت دهی برای شهروندان وجود دارد، افزود: با توجه به تعداد متقاضیان زیاد در شهر‌ها به خصوص کرمانشاه برای تعیین نوبت و رزرو، ثبت نام در سامانه نوبت دهی به صورت تمرکزی توسط راهور ناجا برنامه زمانبندی شده و نوبت دهی اینترنتی برای استان‌ها راه اندازی شده است.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه با بیان اینکه در استان سه شهر کرمانشاه، اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب خدمات تعویض پلاک را بصورت نوبت دهی اینترنتی ارائه می‌دهند، افزود: متقاضیان خدمات تعویض پلاک در شهر‌های یاد شده می‌توانند از ساعت ۱۴ برای رزرو نوبت از طریق سامانه اقدام کنند.

او با بیان اینکه برای فعال شدن نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک درسایر شهر‌ها استان برابر اعلام راهور ناجا بصورت تمرکز و تدیریجی اقدام خواهد شد، گفت: در حال حاضر امکان دریافت نوبت تا ۶ روز بعد در سامانه وجود دارد و هر روز در ساعت اعلامی هر استان، یک روز به ظرفیت نوبت دهی اضافه می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.