مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: در هفته دولت امسال ۱۰ هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی در قالب طرح بهسازی مسکن روستایی و واحد‌های آسیب دیده از حوادث پارسال به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عطاء الله زمانی، مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه دراین هفته شاهد افتتاح ۱۰ هزار و ۳۶۴ واحد مسکونی بهسازی شده در روستا‌ها بودیم، گفت: این واحد‌های مسکونی با بهره گیری از ۸۷۰۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره و آورده متقاضیان بهسازی شده است. نیمی از این اعتبارات آورده متقاضیان و نیم دیگر آن تسهیلات کم بهره است.

او افزود: همچنین در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره برداری از ۳۷۷ واحد مسکونی آسیب دیده از حوادث و سیل و زلزله بوده ایم، این طرح‌ها در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و تمامی روستا‌ها اجرا شده است.

زمانی ادامه داد: ۳۱۶ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره و آورده متقاضیان برای بهسازی و ترمیم خسارت‌های این واحد‌های مسکونی هزینه شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: در هفته دولت امسال ۱۲ طرح هادی و توسعه و عمران روستایی در مناطق مختلف این استان نیز افتتاح شده است، این طرح‌ها با بهره گیری از ۶۳۰ میلیون ریال اعتبارات استانی، ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبارات ملی اجرا شده و ۲ هزار و ۸۱۴ خانوار روستایی از مزایای آن بهره‌مند شدند.

زمانی ادامه داد: طرح‌های هادی و توسعه روستایی در شهرستان‌های آباده، داراب، رستم، زرین دشت، ممسنی، سروستان، سپیدان، شیراز، لامرد و کوهچنار افتتاح شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار