معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان سرخه گفت: تمام فرهنگیانی که مرحله نخست واکسن را دریافت کردند می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون مرحله دوم واکسن را دریافت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اکبر گل علیزاده معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سرخه از واکسیناسیون مرحله اول ۸۵ درصد از فرهنگیان و کارکنان مجموعه آموزش و پرورش شهرستان سرخه (اعم از معلمان مدارس دولتی و غیردولتی، مهدکودک‌ها، پیش‌دبستانی‌ها، مبلغان امین و ...)، باحضور در مراکز بهداشت، خبرداد.

به گفته معاون پرورشی و سلامت اداره آموزش و پرورش سرخه، پانزده درصد دیگر همکاران نیز در زمان برگزاری انتخابات و همچنین به دلیل شرایط سنی و یا داشتن بیماری زمینه‌ای پیش از اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان برای مقابله با کرونا واکسینه شده بودند و یا امکان واکسیناسیون نبوده است.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان از امروز چهارم شهریور ماه آغاز می‌شود، افزود: همه فرهنگیانی که مرحله نخست واکسن را دریافت کردند با در دست داشتن کارت واکسیناسیون، کارت ملی و حکم خود به مراکز واکسیناسیون مراجعه و مرحله دوم واکسن را دریافت کنند.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.