واکسیناسیون متولدین ۱۳۵۵ به قبل در استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، یاسر قربانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن اشاره به ادامه دار بودن روند واکسیناسیون بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت، از آغاز واکسیناسیون سنین ۴۵ سال به بالا از امروز شنبه ششم شهریور در استان مرکزی خبر داد.

قربانی گفت: از امروز شنبه مورخ ۶ شهریور ماه ۱۴۰۰، متولدین ۱۳۵۵ به پایین می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی به مراکز واکسیناسیون تجمیعی، مراجعه و واکسن خود را دریافت نمایند.

او افزود: متولدین ۱۳۵۲ به پایین که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن نشده اند همچنان می‌توانند به مراکز مربوطه مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت نمایند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: همچنین افرادی که نوبت دوم تزریق واکسن آن‌ها فرارسیده است با در دست داشتن کارت واکسیناسیون و کارت ملی نسبت به تزریق واکسن خود اقدام نمایند.

او اظهار کرد: تزریق واکسن در سطح شهر اراک در مراکز مصلی بیت المقدس اراک، سالن شهید ساکی در خیابان دانشگاه، سالن یادگار امام در شهرک رضوی (گردو)، سالن مدیریت بحران در خیابان قائم مقام و مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی (سپاه روح الله) واقع در خیابان امام خمینی انجام می‌شود.

قربانی ادامه داد: مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی (سپاه روح الله) واقع در خیابان امام خمینی پنجمین مرکز واکسیناسیون شهر اراک است که به همت سپاه و دانشگاه علوم پزشکی اراک راه اندازی شده و روزانه قادر به واکسیناسیون حدود ۳۰۰۰ نفر می‌باشد.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه هر چه سن افراد فراخوان شده کم‌تر می‌شود، تعداد مراجعین افزایش می‌یابد، از این رو از شهروندان استان مرکزی درخواست داریم که حتی الامکان از آوردن همراه به مراکز مربوطه خودداری کرده و با مراجعه به موقع و مطابق ساعت و تاریخ تعیین شده شرایط را مدیریت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک از مردم خواست به منظور کنترل شرایط و قطع زنجیره انتقال ویروس، هنگام مراجعه به مراکز واکسیناسیون در صورت شلوغی به مراکز خلوت‌تر مراجعه کنند و نسبت به مدیریت ازدحام واکسیناسیون خود کوشا باشند تا هر چه سریعتر شاهد از بین رفتن ویروس منحوس کرونا باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
میگن باید پیامکی بیای ! توی سامانه هم که متولدین 52 هم ثبت نام نمی کنن . چطوریاست؟