سرپرست فرمانداری خلخال گفت: دارندگان خودرو‌های دارای پلاک غیربومی ساکن و یا شاغل در این شهرستان باید نسبت به تغییر وضعیت پلاک خودرو خود اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود یگانه سرپرست فرمانداری خلخال در نشستی با فرمانده انتظامی و رئیس راهور خلخال گفت: با توجه به تداوم روند شیوع ویروس کرونا و ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی بر اساس بخشنامه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا دارندگان خودرو‌های دارای پلاک غیربومی باید نسبت به تغییر پلاک خودرو خود به ایران ۹۱ اقدام کنند.

وی افزود: با کسانی که در مهلت مقرر نتوانند به تعیین تکلیف پلاک خودرو غیربومی خود اقدام کنند برابر با قوانین و بخشنامه‌های جاری کشور برخورد و جرایم روزانه مربوط به منع تردد خودرو‌های پلاک غیربومی در راه‌های این شهرستان از سوی ماموران پلیس راه و در صورت تردد در سطح شهر خلخال نیز از سوی ماموران راهور اعمال قانون خواهند شد.

یگانه گفت: در ایام منع ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به خلخال سه هزار و ۲۷۰ دستگاه خودرو از سوی ماموران پلیس راه خلخال - زنجان در راه‌های ورودی این شهرستان متوقف و اعمال قانون شدند.

سرپرست فرمانداری خلخال بیان کرد: تداوم غربال‌گری، شناسایی بیماران، نظارت و رسیدگی به افراد قرنطینه شده در کنار اعمال محدودیت و ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به مناطق قرمز این شهرستان برای کنترل کرونا در دستور کار قرار می‌گیرد.

او افزود: در حال حاضر وضعیت این شهرستان بحرانی بوده و مردم باید در کنار مسئولان نسبت به وضعیت حاکم احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه عوامل پزشکی و ستاد کرونا باید با برنامه‌ریزی دقیق در اقناع‌سازی مردم برای افزایش رعایت دستورالعمل ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا تلاش کنند، گفت: باید به هر نحو ممکن در ترویج فرهنگ استفاده از ماسک سه‌لایه و رعایت اصول بهداشتی تلاش کنیم.

سرهنگ سیدهادی موسوی، فرمانده انتظامی خلخال نیز در این نشست از این شهرستان به عنوان یکی از امن‌ترین مناطق کشور یاد کرد و گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سایه تلاش ماموران انتظامی، خلخال فاقد جرایم کیفری سازمان‌یافته، مسلحانه و یا درگیری و نزاع جمعی است.

وی با اعلام آمادگی برای همکاری جهت اجرای طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی و تردد آن‌ها در مناطق مختلف این شهرستان افزود: اعلام بخشنامه‌های جدید برای افزایش شدت محدودیت تردد خودرو‌ها در سطح شهر‌های با وضعیت قرمز کرونایی تنها با هدف حفظ جان مردم و ارتقای سطح سلامت جامعه است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار