سهمیه سوخت تراکتور‌های فاقد پلاک از اول مهر ماه قطع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره به آغاز عملیات شناسایی، بازدید و تشکیل پرونده برای تعداد باقیمانده ادوات بدون پلاک در شهرستان آمل، گفت: سهمیه سوخت به ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک، از اول مهرماه تعلق نمی‌گیرد.

او افزود:۵۰۰ دستگاه تراکتور در حال تشکیل پرونده است که تا پایان شهریور عملیات پلاک گذاری با همکاری پلیس راهور، اتحادیه دهیاران و تشکل‌ها انجام می‌شود.

اسلامی تعداد کل تراکتور‌های فعال در بخش کشاورزی این شهرستان را یک هزار و ۹۰۰ دستگاه اعلام کرد و افزود: در مرحله اول پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی، تراکتور‌های با عمر کمتر از ۱۳ سال مشمول دریافت پلاک قرار گرفت که تعدادی از همان ابتدا توسط کارخانه تراکتورسازی با پلاک توزیع شد و پس از آن نیز تراکتور‌های با سال ساخت ۱۳۷۲ به بالا و کمتر از ۲۵ سال در این طرح قرار گرفت و مابقی تراکتور‌های جدید نیز همگی دارای پلاک شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: در سال‌های گذشته ۳۰۰ دستگاه تراکتور این شهرستان پلاک گذاری شدند.

او با اشاره به اینکه کشاورزی توسعه یافته به طور طبیعی نیاز به تراکتور و ماشین‌های کشاورزی برای جبران توان انسانی، روز به روز بیشتر می‌شود، از صاحبان ادوات کشاورزی خواست برای پلاک گذاری تراکتور‌های خود به مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.