اخبار نتایج و حاشیه‌های روز چهارم پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین روز از مسابقات پارالمپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات نماینده‌های کشورمان در ۵ رشته آغاز شد.

کاروان ایران امروز در رشته‌های پاراتیراندازی با کمان (بخش حذفی)، پارا دو و میدانی (پرتاب وزنه، پرتاب نبزه) بسکتبال با ویلچر (مرحله گروهی)، والیبال نشسته (مرحله گروهی) و پارا وزنه برداری به مصاف حریفان خود رفت.

نتایج ورزشکاران ایرانی در روز سوم پارالمپیک توکیو به شرح زیر است.

 

پاپی رکورد شکنی کرد و نقره گرفت


امان الله پاپی پارا دو میدانی کار کشورمان موفق شد اولین مدال این رشته را در در پارالمپیک توکیو با کسب نتیجه‌ای درخشان کسب کند. پاپی که در رشته پرتاب وزنه کلاس F۵۷ در این مسابقات شرکت می‌کرد با ثبت رکورد ۴۹.۵۶ متر رتبه دوم پارالمپیک توکیو را کسب کرد و مدال نقره این مسابقات را بر گردن انداخت.

۲ سال پیش
رستمی طلایی شد

روح الله رستمی ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان در دسته ۸۰ کیلوگرم کشورمان موفق شد با مهار با مهار وزنه ۲۳۴ کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کند.

۲ سال پیش
اولین پیروزی بسکتبال با ویلچر ایران در توکیو

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در سومین مسابقه خود در پارالمپیک توکیو موفق شد با نتیجه ۸۱ بر ۴۷ تیم بسکتبال با ویلچر الجزایر را شکست دهد و شانس خود را برای صعود به دور بعد زنده نگهدارد.

۲ سال پیش
رمضان به جمع ۳۲ نفر پایانی صعود کرد

رمضان بیابانی نماینده تیر و کمان ایران در بخش کامپوند انفرادی در پارالمپیک توکیو با شکست ۱۴۱ بر ۱۳۹ مقابل حریف استرالیایی خود به برتری رسید و به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرد.

۲ سال پیش
صعود منشا زاده به مرحله سوم پارالمپیک توکیو

مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تیراندازی با کمان پارالمپیک توکیو در ماده کامپوند انفرادی امروز برگزار شد و علی سینا منشازاده به مصاف کوتس از آفریقای جنوبی رفت.
علی سینا منشازاده در نهایت با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۰ مقابل کوتس پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.

۲ سال پیش
شروع امیدوارکننده والیبال نشسته در پارالمپیک توکیو

تیم ملی والیبال نشسته ایران در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت های پارالمپیک توکیو موفق شد تیم ملی آلمان را در 3 ست پیاپی شکست دهد و اولین پیروزی خود را کسب کند.

۲ سال پیش
پایان کار پاکباز با کسب رتبه پنجمی پارالمپیک توکیو

سامان پاکباز پارادو و میدانی کار کشورمان در رشته پرتاب وزنه کلاس F۱۲ در رقابت با هفت پرتاب‌گر دیگر رکورد ۱۴.۲۹ متر را برجای گذاشت و رتبه پنجم را کسب کرد.

در این رقابت کیم لوپز گونزالس از اسپانیا با رکورد ۱۷.۰۴ متر ضمن دستیابی به رتبه نخست و مدال طلا، رکورد جهان و پارالمپیک را ارتقا بخشید.

۲ سال پیش


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار