همزمان با هفته دولت، آیین کلنگ زنی پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای خیرساز در روستای انارستان، با حضور مسئولان استانی و شهرستان کازرون برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بندر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: زمین این پایگاه جاده‌ای به مساحت ۷۰۰ متر مربع از سوی «مسلم کمالی» و «داریوش سلطانی» دو نیکوکار عرصه سلامت اهداء شده است و هزینه ساخت ساختمان و خرید یک دستگاه آمبولانس نیز از سوی خانواده مرحوم «بهرام خدادوست»، تامین می‌شود.

او با بیان اینکه خدمت و کمک رسانی به مردم از برترین عبادت ها، صدقه جاریه و ذخیره ارزشمندی برای آخرت است، افزود: نیکوکاران عرصه سلامت، بی شک با وقف مال و ثروت خود در راه کمک رسانی به سلامت جامعه، سعادت دنیوی و اخروی خود را بیمه می‌کنند.

برامکی با اشاره به حادثه خیز بودن جاده بین شهرستان «کوه چنار» و دو راهی «راهدار» که روستای انارستان نیز در این مسیر قرار دارد، ابراز امیدواری کرد با ساخت این پایگاه جاده ای، خدمات رسانی بهینه‌ای در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی به مردم منطقه و شهرستان، ارائه شود.

این آیین با حضور فرماندار ویژه کازرون، دکتر فلاحی مسئول امور شهرستان‌ها در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس، مسئول اورژانس ۱۱۵ کازرون، بخشدار مرکزی، نمایندگان نیروی انتظامی و دادگستری، شورای اسلامی و دهیاری روستای انارستان و اعضای شورای خیرین تامین سلامت شهرستان کازرون، برگزار شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار