یک دستگاه آمبولانس اورژانس گیلان عصر امروز به علت سبقت غیرمجاز یک خودرو در محدوده خمام واژگون شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پیمان اسدی، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان گفت: عصر امروز (جمعه ۵ شهریور ماه) بر اثر واژگونی یک دستگاه آمبولانس اورژانس گیلان ۲ پرسنل اورژانس مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

او با بیان اینکه این حادثه در محدوده خمام روی داد، افزود: آمبولانس اورژانس که در حال اعزام یک مصدوم حادثه ترافیکی در محدوده کته سر بخش خمام بود، دچار حادثه شد.

رئیس مرکز اورژانس گیلان اظهار داشت: در این حادثه به علت سبقت غیرمجاز توسط خودرویی که از رو به رو به آمبولانس نزدیک می‌شد، منجر به واژگونی آمبولانس شد.

اسدی با اشاره به اینکه ۲ پرسنل اورژانس گیلان در این حادثه مصدوم شدند، ادامه داد: ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و پس از بررسی وضعیت مصدومان، آن‌ها را به بیمارستان پورسینای رشت منتقل کردند.

او افزود: یکی از پرسنل اورژانس از ناحیه قفسه سینه، لگن و سر و پرسنل دیگر از ناحیه سر، دست و پا دچار آسیب شدند.

رئیس مرکز اورژانس گیلان گفت: ۲ سرنشین آمبولانس (مصدوم و همراهش) نیز در بخش اورژانس بیمارستان پورسینای رشت بستری و تحت درمان هستند.

اسدی تصریح کرد: مصدوم مرد ۴۲ ساله موتورسوار که از ناحیه سر و اندام دچار آسیب شده بود و همراهش که از ناحیه کمر و گردن دچار آسیب شد نیز هم اکنون تحت درمان هستند.

او به رانندگان توصیه کرد؛ با دیدن آمبولانس در خیابان و جاده‌ها با احتیاط و دقت بیشتری به رانندگی خود ادامه دهند، با توجه به اینکه آمبولانس‌ها در حال انجام مأموریت و انتقال بیماران و مصدومان به مراکز درمانی تخصصی هستند، مسیر را باز نگه داشته و از انجام حرکات خطرناک که منجر به وقوع حادثه خواهد شد، پرهیز کنند تا شاهد حوادث مشابه نباشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.