مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آماده باش نیروهای عملیاتی استان در پی بارش شدید باران و وقوع طوفان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، فرهاد میقانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت:  در پی اعلام هواشناسی مبنی بر شرایط جوی نامساعد و بارش‌های رگباری باران، نیرو‌های عملیاتی سراسر استان گلستان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه بارش‌ها در شرق استان از شدت بیشتری برخوردار است، افزود: شب گذشته جمعه ۴ شهریور ماه به دنبال وقوع بارش رگباری باران در روستا‌های یانبلاغ و پلی علیا در منطقه گلیداغ شهرستان مراوه تپه و گزارش بخشداری منطقه مبنی بر آبگرفتگی برخی منازل، ۲ تیم از نجاتگران شعبه مرکزی و پایگاه امداد و نجات در مراوه تپه و کلاله به محل حادثه اعزام شدند و به ۳ خانوار آسیب دیده امدادرسانی و اقلام امدادی و اولیه مورد نیاز از قبیل موکت، پتو و موادغذایی توزیع کردند.

او افزود: عصر امروز در شهرستان آزادشهر به دنبال رانش زمین در روستای پشمکی منطقه‌ی پاقلعه و گرفتار شدن چندین دستگاه خودرو و تخریب چند خانه در روستای پاقلعه ۲ تیم از هلال احمر آزادشهر و شش آب رامیان اعزام شد، همچنین در جاده رامیان به شاهرود (جاده اولنگ) هم پس از گرفتار شدن چندین خودرو هماهنگی لازم با راهداری انجام شد.

میقانی گفت: در شهرستان مینودشت، در روستای تخت با گزارش تخریب سقف ۲ خانه، یک تیم از شعبه اعزام و در حال انجام اقدامات لازم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با توجه به نابسامانی وضعیت جوی، از هم استانی‌ها تقاضا داریم از نزدیک شدن به جنگل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

 

انتهای پیام/ق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.